• Ooit wel eens gepest?
    Want ik lees soms hele erge verhalen, waarbij mensen letterlijk gek worden van al dat getreiter.
    Ik ben vroeger wel gepest, omdat ik niet mee ging met de rest qua gedrag, kleding, uiterlijk... etc.
    Maar goed, ik ben er sterker uitgekomen, en laat me nooit meer zo de grond in boren door iemand!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben gepest van groep 1 op de basisschool. Tot het 4e op mijn middelbaar. Omdat ik te dik was, anders was, vreemd en raar was. Zo zullen er vast nog wel genoeg redenen zijn, waardoor anderen het logisch vonden dat ze me mochten pesten. Ik heb daar oa veel van geleerd. Leuk was het niet, maar wel heel leerzaam. En idd zoals jij al zegt, je leert daardoor voor jezelf opkomen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm, gepest zou ik het bij mij niet noemen. Ik werd eerder mijn hele basisschooltijd buitengesloten, en er werd me me ook vaak verteld dat ik te lelijk was, niet leuk genoeg etc. Maar het heeft me uiteindelijk wel sterker gemaakr. (:

    Ja, ben er niet sterker uitgekomen, alleen maar meer fucked-up, terwijl ik een 'goede' toekomst geplanned had is dat de basis geweest van het uiteen vallen van àlles. Achja, denk er liever niet aan terug.

    Ik ben gepest in het begin van de brugklas en in groep 8 en 7


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben niet gepest. Ik had wel eens dat ik me buitengesloten voelde, maar ik ben nooit gepest.


    Me so good.

    In het 1ste leerjaar begon het en het ging van erger naar kwaad tot in het 5de leerjaar
    Nu zijn ze verminderd maar gestopt nog niet. Ze staken al de schuld op mij , ze verweten me van dik lelijk ..., ik was altijd degene die luizen had.
    Ik wil nu de dag nog altijd eens roepen tegen hun maar ik durf het gewoon niet
    bang om weer gepest te worden....


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ben niet echt gepest, maar in de brugklas werd ik wel uitgescholden en buitengesloten. Nou ja, misschien is dat ook wel pesten, maar ik trok me er niets van aan. Tegenwoordig ben ik dikke vrienden met de pesters van toen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    xSnoepjex schreef:
    Ik ben niet gepest. Ik had wel eens dat ik me buitengesloten voelde, maar ik ben nooit gepest.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    xSnoepjex schreef:
    Ik ben niet gepest. Ik had wel eens dat ik me buitengesloten voelde, maar ik ben nooit gepest.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben en heb gepest.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dominance schreef:
    Ja, ben er niet sterker uitgekomen, alleen maar meer fucked-up, terwijl ik een 'goede' toekomst geplanned had is dat de basis geweest van het uiteen vallen van àlles. Achja, denk er liever niet aan terug.

    Nee, ik ben nog nooit gepest. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog nooit, gelukkig. Ik heb ook nog nooit gepest.


    Opgeven is geen optie.

    Ja maar praat ik liever niet over
    En kan er mij iemand zeggen-aan de pesters onder ons- wat jullie daar zo leuk aan vinden?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik ben nog nooit gepest. Ik heb ook nog nooit gepest.
    Ik weet nog goed hoe een broer van een vriendin van mij gepest werd. Hij zat bij mij in de klas en iedereen mocht hem niet. Ik vond hem zielig en deed aardig tegen hem.
    Ook toen ik de hele klas uitnodigde voor mijn feestje in groep 8 nodigde ik hem uit. Met veel comentaar van andere


    "Ignite, my love. Ignite."