• Wat ben ik blij dat mijn laptop makkelijk weer wilt laden. Ja vroeger moest ik altijd iets tegen mijn pinnetje zetten, en dan werkte het nog niet, ik moest het zelfvast houden!, en nu is hij net uit de winkel en ik steek gewoon mijn lader in en BAMN hij werkt, goh wat ben ik blij daar voor.. Nou nog zien dat het lang mee gaat. --'

    Wat heeft jou laptop al mee gemaakt enzo?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn laptop is al gecrasht. Hij valt ook vaak uit. Ik vrees dat hij geen 5 jaar meer mee gaat x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Niks, hij's nieuw. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lol, dat soort dingen repareer ik zelf gewoon. Werken in de elektronika is handig. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij laadt niet op. Dus als ik dat ding eruit trek, valt hij onmiddellijk uit. Ik kan nooit meer op de zetel zitten...


    Olive

    Mijn laptop heeft zoveel mee gemaakt, scherm gebroken, paar keer hdd geformateerd, toetsenbord zit los, hitte problemen, 5 verschillende OSen (1x Vista, 2x Win7 (lol) en 1x Ubuntu 10.10 64-bit) en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan. Ik ga het niet repareren, zou waste of money zijn, over een paar maanden heb ik een nieuwe pc.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 7:44 ]

    Poeeeh, even denken, keer gecrasht, binnenkant is uitelkaar gevallen, dat touchpadding is kapot, de a knop is er bijna niet meer, enter ook niet.
    xd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb hem nog maar 4 maanden. Ik ben er voorzichtig mee, dus hij is nog niet gechrasht (':


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    hm, een keer is 'ie gevallen en toen was 't beeldscherm gebroken. Ik had m'n laptop toen anderhalve maand, dus ik ben er nu wel extra voorzichtig mee. (:


    Opgeven is geen optie.