• Ik heb namelijk een (lichte) obsessie met verlaten pretparken/huizen/dingen. Ik vind die dingen zoo interessant en die foto's ervan zijn echt zo mooi :')
    Een van de dingen die ik wil doen voordat ik dood ga is dan ook zo'n verlaten pretpark of plek bezoeken lol.
    Ik had net ook zo'n documentaire over Chernobyl gezien, en dat vind ik ook interessant idk. Ik houd van verlaten dingen. :Y)
    Hier wat foto's die ik mooi vind van verlaten pretparken:

As travars

Zo'n topic was er pas ook al. Of dat was op een andere site... Nu weet ik het niet zeker meer. x.x
    Maar ik hou daar ook van! Alleen te lui nu om m'n verzameling hier up te loaden. :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Cuwl ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Die heb ik ook net gezien, echt gaaf.

Your make-up is terrible

Omg zo mooi ;o

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik vind het ook best mooi. (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Eh, bij Top Gear waren ze eens in zo'n verlaten pretpark in Irak :'D Maar daar was 't niet echt veilig, heheh. Ze liepen daar rond met een legerhelm op :'D

"I shut my eyes in order to see.'

Woow, waar is dat pretpark trouwens?:'D
    Het ziet er anders wel nice uit :'D

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    Woow, waar is dat pretpark trouwens?:'D
    Het ziet er anders wel nice uit :'D

het staat er nog bij dat het van Chernobyl is x]
    en dat pretpark zou vast wel leuk zijn geweest :'D

Shoganai i ne~

SuckerPunch schreef:
    (...)

Oh, had enkel van die documentaire over Tsjernobyl gelezen :'D
    Mijn fout dan :'D

If you had never come out of the blue, I would've stay

Jaa, verlaten plaatsen zijn zo indrukwekkend!
    Ik zou echt heel graag eens in een verlaten pretpark rondlopen.

Let the Night embrace you

Awww, die zwanen boot :P

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Op foto is het wel mooi, maar het lijkt me toch een beetje eng om er rond te lopen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

SuckerPunch schreef:
    (...)

Die foto's zijn niet van Chernobyl hoor, daar staat alleen een reuzenrad en botsauto's (en misschien nog meer?). Maar ik weet eigenlijk niet waar deze foto's van zijn. :')

As travars

In Tsjernobyl ben ik wel geweest, dat was wel indrukwekkend, maar we zijn niet te ver gegaan aangezien ik en mijn broer nog teveel radioactiviteit konden opvangen. Ook met die mensen zitten praten, dapper dat ze de moed niet opgeven.

Olive

Authors schreef:
    In Tsjernobyl ben ik wel geweest, dat was wel indrukwekkend, maar we zijn niet te ver gegaan aangezien ik en mijn broer nog teveel radioactiviteit konden opvangen. Ook met die mensen zitten praten, dapper dat ze de moed niet opgeven.

Het is Chernobyl in Engels, en ik vind Tsjernobyl zo dom klinken, dus ik schrijf het gewoon met Ch :')
    maar wel super vet dat je daar naar toe ben gegaan! :o

As travars