• Ik verveel me en zoek leuke stories. Maar alleen HP stories, want daar ben ik op het moment super verslaafd aan. (:


    X Geen Draco verhaal. Ja mag wel, maar ik heb geen zin in een standaard verhaal. Natuurlijk vind niemand van zichzelf dat je een standaard hebt, maar gewoon met een echt sterk verhaal.
    X Hetliefste met de engelse namen, maar de nederlandse mogen ook.
    X Niet meer dan vijftien hoofdstukken en ik wil niet honderd jaar hoeven wachten op een nieuw deeltje.
    X Graag een uitleg bij de inleiding van het verhaal, dan weet ik wat ik ga lezen.


    Bedankt! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb juist een Draco verhaal. x'd Had er ook een topic over gemaakt. ^^ Je mag kijken als je wilt. :3 Klik


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Yune, our only Hope. {SM}

    Het is het jaar 2021, en Yune Amoor begint aan haar vijfde jaar op Zweinstein.
    Het land is in de greep van duistere krachten, maar niemand weet wie daar achter zit.
    Ongelukken, verdwijningen en andere rampen volgen elkaar snel op.
    De vraag wordt steeds vaker gesteld: wie zit erachter?
    Ondertussen krijgt Yune een nieuwe beste vriend, Scorpius Malfoy.
    Maar Scorpius is de zoon van Draco. Zou hij de dader kunnen zijn?
    Als laatste valt Yune voor de charmes van Michael, maar is Michael wel zo lief en betrouwbaar als hij op het eerste gezicht lijkt?


    Hij heeft alleen al wel 45 hoofdstukken, en er komt er iedere dag eentje bij :')
    En de story van Square is ook heel erg leuk, maar die is ook al wat verder en ik ben te lui om de link op te zoeken :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    K heb een Viktor Krum verhaal, t zal zich voor een gedeelte wel afspelen op Hogwarts, maar t is niet zo dat harry/hermelien/ron een geweldig grote rol hebben, geen idee of dat ook goed is?

    The Polyjuice Potion Enigma Radomira Dimitrova komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt, haar broer is echter de lieveling. Maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt en een brief achterlaat samen met een paar flessen wisseldrank en een envelop met lokken van zijn donkere haar? Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat als ze Viktor Krum tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder had meegemaakt?

    Result of breaking all the rules

    Lumine is de schrik van het weeshuis. Als haar gedrag tegenover mensen die haar dwars zitten je niet afschrik, wordt je wel bang door haar onnatuurlijke uiterlijk. Lumine leeft in een wereldje waar ze de volledige macht heeft. Ondanks dat ze alles kan krijgen, mist Lumine het leven dat ze voor haar zesde met haar moeder had. Haar moeder vertelde haar altijd over de wereld van magiërs en heksen, waar zij een deel van zou worden. Ze mist de lessen die haar moeder haar gaf om te toveren. Heimelijk spreekt Lumine nog spreuken uit over mensen en maakt ze vervelende kinderen ziek met toverdrankjes, maar ze voelt zich verloren doordat ze niemand kan laten zien dat zij daarvoor heeft gezorgd. Op een dag komt een man voor haar langs. Hij vertelt haar dat, ondanks het feit dat ze vier jaar te oud is, ze op Zweinsteins Hogeschool van Hekserij en Hocus-Pocus een kans krijgt om haar magische krachten te ontwikkelen. Ze zou instromen in het vijfde jaar. Lumine neemt gelijk het aanbod aan om naar Zweinstein, de school waarover haar moeder haar vaak vertelde, te gaan. In de verwachting dat ze een nieuw leven kan beginnen, gaat ze op weg naar Zweinsveld, maar zal ze haar verleden werkelijk achter zich kunnen laten?


    Hij heeft negen hoofdstukken van ongeveer 1000 woorden. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Peanutxhead schreef:
    You make me feel like 1000 butterflies in the sky

    Die zeker lezen! ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.