• Ik ga over een maand naar Berlijn met heel havo 4. Maar ik zie er dus echt hartstikke tegenop, omdat ik gewoon haast geen vriendinnen heb daar. De meeste mensen mag ik gewoon niet (ja, klinkt negatief, iknow) of ze mogen mij niet, ik heb gewoon het idee dat ik er niet tussen pas. En dan zit ik dus 3 dagen met hun opgescheept, nou lekker.. ;s ik weet niet echt wat ik moet doen, kan moeilijk zeggen dat ik heimwee heb en thuisblijven. Dat gelooft niemand van mij. Help? :(


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Doe alsof je ziek bent:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Word nepziek of ga overdatum dingen eten.


    Firm believer of all that is magic

    Juist op zo'n uitje leer je mensen heel anders kennen en je zult vast zien dat er wel een aantal aardigen tussen zitten.
    Gewoon niet te veel zorgen over maken, en btw, zo'n houding van jou naar hun waarderen ze vast ook niet, probeer anders iets positiever en opener over te komen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Meegaan en het beste er van maken, het wordt vast leuker dan dat je denkt


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    oh ja... dat ken ik.
    ik heb dat twee jaar geleden heel erg gehad. juist als ik mijn best deed om vriendinnen te worden of onaardig deed ging het mis. ik heb geleerd om het alleen zijn te accepteren. je moet een middenweg vinden. zie ze als je klasgenoten waarmee je goed op kan schieten en verder niet. dan gaan ze je vanzelf aardig vinden en positief over je denken. niet verlegen zijn, maar gewoon jezelf. en verder wens ik je veel sterkte en succes!
    als je wilt praten mag je altijd een pb sturen (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    OffTheRecord schreef:
    Doe alsof je ziek bent:Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Spanjaard schreef:
    Meegaan en het beste er van maken, het wordt vast leuker dan dat je denkt


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Spanjaard schreef:
    Meegaan en het beste er van maken, het wordt vast leuker dan dat je denkt

    JongEnBlond schreef:
    Juist op zo'n uitje leer je mensen heel anders kennen en je zult vast zien dat er wel een aantal aardigen tussen zitten.
    Gewoon niet te veel zorgen over maken, en btw, zo'n houding van jou naar hun waarderen ze vast ook niet, probeer anders iets positiever en opener over te komen.


    Ik had het ook met Engeland. Toch was ik gegaan en het was ZO gezellig! Ik had er veel minder lol aan verwacht, maar het was echt leuk. Gewoon meegaan joh!


    We'd be forever young, think of it!

    StillBored schreef:
    oh ja... dat ken ik.
    ik heb dat twee jaar geleden heel erg gehad. juist als ik mijn best deed om vriendinnen te worden of onaardig deed ging het mis. ik heb geleerd om het alleen zijn te accepteren. je moet een middenweg vinden. zie ze als je klasgenoten waarmee je goed op kan schieten en verder niet. dan gaan ze je vanzelf aardig vinden en positief over je denken. niet verlegen zijn, maar gewoon jezelf. en verder wens ik je veel sterkte en succes!
    als je wilt praten mag je altijd een pb sturen (:


    Het probleem is dat ik verlegen bén. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat had ik ook toen ik op uitwisseling naar Italië ging. Ik was bang dat ik daar met een stel Nederlands zou komen die ik dus niet mag, want de vriendinnen die ik wél mag, gingen niet mee op uitwisseling.
    Maar als je eenmaal daar bent, in een ander, vreemd land, dan ga je vanzelf met elkaar optrekken. Mensen die mij normaal negeerden en me liever ontweken, gingen nu met me praten, en zo zagen zij dat ik heel anders ben dan ze dachten. Gevolg: ik kan nu goed opschieten met het overgrote deel van de vierde klas, wat eerst absoluut omgekeerd was.
    Gewoon meegaan dus :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen