• Staat mijn favoriete story in de top 5.
    FINALLY, het klopt! (krul)

    Op 4 :3

    Prachtig toch?

    Wat is je favoriete story?


    No growth of the heart is ever a waste

    Not funny.


    -

    Gaby flikker nou eens op(cat)


    -

    Wat ontzettend stoer zeg.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Waw.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Insomniac schreef:
    Wat ontzettend stoer zeg.


    Whut, smaken verschillen :'D
    Niet iedereen houdt van Jb en 16+

    Dominance schreef:
    (...)

    Whut, smaken verschillen :'D
    Niet iedereen houdt van Jb en 16+


    Right. Jullie moeten echt opgroeien.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Right. Jullie moeten echt opgroeien.


    Moet jij nodig zeggen. (krul)

    De user is geband?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    De user is geband?


    Once Again :'D

    Dominance schreef:
    (...)

    Moet jij nodig zeggen. (krul)


    Waar doel je dan precies op? Ik verander niet sneaky mijn ip zoals zij blijkbaar doet om accounts aan te blijven maken en zichzelf nu ook zo kinderachtig in de top te gooien. En dat jij dat op zo'n manier op gaat hemelen is ook niet echt iets dat ik snel zou doen hoor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Waar doel je dan precies op? Ik verander niet sneaky mijn ip zoals zij blijkbaar doet om accounts aan te blijven maken en zichzelf nu ook zo kinderachtig in de top te gooien. En dat jij dat op zo'n manier op gaat hemelen is ook niet echt iets dat ik snel zou doen hoor.


    Tja, ik vond het wel grappig dat ik opeens iets nieuws in de top 5 zag staan. (krul) Ben ik nog niet meteen kinderachtig, lol. Ik heb hem er niet gezet.

    Dominance schreef:
    (...)

    Tja, ik vond het wel grappig dat ik opeens iets nieuws in de top 5 zag staan. (krul) Ben ik nog niet meteen kinderachtig, lol. Ik heb hem er niet gezet.


    Het 'Mijn favoriete story staat er eindelijk in!' is dan vrij kinderachtig.
    Ach, als je dat zelf ook niet eens in ziet laat het dan ook maar.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    eeuh, mensen geen ruzie maken!!

    sanbeneke schreef:
    eeuh, mensen geen ruzie maken!!


    Zeur niet zo ... Er is nog helemaal niks aan de hand. :/
    Jullie willen te graag ruzie de laatste tijd man. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.