• zoals de titel zegt
    ik moet een aantal activiteiten hebben voor het feestje van mijn zus
    haar feestje is nu vrijdag, 22 april


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Eh, stoelendans? Tikkertje? Geen idee (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    zakdoekje leggen niemand zeggen humhumm
    offeh.. ezeltje prik.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Babybal, kan nooit kwaad. (krul)
    nomnom dat is gewoon leuk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Organiseer een echte modeshow.
    Zet wat overdreven fashion muziek op, maquileer hen overdreven en laat hen echte divaatjes spelen. ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    BRITSE BULLDOG! Ö
    1 persoon is hem, en alle anderen proberen naar de overkant te rennen. Om mensen af te laten gaan, moet de gene die hem is hem/haar optillen, helemaal van de grond, en '1,2,3 Britse bulldog!' kunnen zeggen. Dan is die persoon hem ook. En dat net zo lang tot er nog maar één persoon over is.
    Dat is echt zoooo melig :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    -schipper mag ik overvaren?
    -stoelendans?
    -eeuhm, je kan iets verstoppen, en die moeten dat zoeken, maar dan moet je er voor zorgen dat je bv. als er 13 kinder komen, dat je 13 dingens verstopt en dan krijgen ze dat en dat is ineens het cadeautje dat je geeft op het einde van het feestje?
    -je kan allemaal snoep kopen en dan veel kranten van vroeger of gewoon kaftpapier ofzoo en een radio heb je allemaal nodig, dan moet je een snoepje pakken en daar rond papier door(dat kranten papier of kaftpapier noem ik ff papier!) dus dan doe je rond dat snoep papier, dan pak je nof snoep en dan doe je dat op dat papier van dat ander papier en dan doe je daar papier over en dan pak je nog snoep en dan leg je dat op dat papier met dat snoep en dan doe je daar papier enzoverder tot het een grote blok zeg maar word. en het spel gaat dan alsvolgt : ze gaan allemaal in een kring zitten en dan zet je de radio op en begint bij iemand dan moet die de "blok" rondgegeven worden in die kring dan stopt iemand de radio die maakt het pakje open maar niet helemaal maar een papier en dan zit er snoep in dan mag ze dat hebben enzoverder enzoverder, snap je het een beetje, als je het niet snapt vraag het nog is maar niet in dit topic want ik vind topicen niet meer terug ok dus vraag het in mijn gastenboek dan stuur ik nog iets terug ok? daag!(doeg)

    Verstoppertje/tikkertje. Iig iets buiten als 't kan :]
    Koekhappen, oorlogje met waterpistolen, dat spel met die flessen (forgot the name). Vul je een fles met water en moet je die van je tegenstander met de bal om proberen te gooien. De eerste die zn fles helemaal leeg heeft, verliest.


    No growth of the heart is ever a waste