• Ik heb net een verhaal actief gezet : klik

    Op een dag in het jaar 2060 verdwijnen alle volwassenen voor de ogen van de minderjarigen. Er dreigt paniek en verhongering over de gehele wereld. De kinderen moeten alles overnemen tot het besturen van hun land. Dit alles zorgt voor een regelrechte ramp : Een derde Wereldoorlog.
    Is Emma de enige die dit kan stoppen ?


    Lijkt het jullie wat ? btw: Het eerste hoofdstuk komt morgen (:

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 16:21 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    leuk, doet me denken aan een boek waar ik de naam van ben vergeten :S


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik wil hem wel lezen ;D Hij lijkt me leuk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    noatje schreef:
    leuk, doet me denken aan een boek waar ik de naam van ben vergeten :S

    gone ? maar dat is wel anders (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Performance schreef:
    (...)
    gone ? maar dat is wel anders (:


    indd snel beginnen!
    en de link doet het niet |:S


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Misschien kan je die 3 beter veranderen in een III. Niet om de betweter uit te hangen of zo, maar ik vind dat mooier staan (; Het is maar een suggestie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Misschien kan je die 3 beter veranderen in een III. Niet om de betweter uit te hangen of zo, maar ik vind dat mooier staan (; Het is maar een suggestie.



    ojaaa, is idd beter (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Sorry, heb vlug de link verandert (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Major schreef:
    Misschien kan je die 3 beter veranderen in een III. Niet om de betweter uit te hangen of zo, maar ik vind dat mooier staan (; Het is maar een suggestie.


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het te veel op Gone lijken, een beetje onorigineel als je het mij vraagt.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik heb je titel ook even veranderd ;)


    Life is hard and then we die

    Hij lijkt wel veel op Gone, dus niet echt orginineel. Maar ik verveel me en kan geen leuk verhaal vinden, dus ik ga hem toch lezen. :3

    Edit: de link doet het niet en het verhaal staat ook niet meer op je profiel. Heb je 'm verwijdert? ;s

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 11:45 ]


    I like boys who drive cars too slow.