Viviee, onze geliefde Authors, naar dezelfde kapper zal gaan als ik.
Dus mss kunnen we de eerstvolgende keer dat we naar de kapper gaan lekker gaan roddelen zoals iedereen bij de kapper doet.
Mss wel lekker over jullie allemaal.
-
18 april 2011 - 23:3118 april 2011 - 23:3118 april 2011 - 23:32
Authors schreef:
Ze hebben daar toch koekjes hé? Zeg van wel
Van die koekjes die je ook in cafeetjes krijgt ;d18 april 2011 - 23:33Fornicate schreef:
(...)
Van die koekjes die je ook in cafeetjes krijgt ;d
Laat dan maarOlive
18 april 2011 - 23:33die zijn zo niet lekker. Ik voel me altijd schuldig als ze me vragen om iets te drinken. x')
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
18 april 2011 - 23:33Authors schreef:
(...)
Laat dan maar
Ze hebben cola en een massagestoel.18 april 2011 - 23:3318 april 2011 - 23:34Passerby schreef:
die zijn zo niet lekker. Ik voel me altijd schuldig als ze me vragen om iets te drinken. x')
Ik neem altijd water omdat ik dat zo onbeleefd vind als ik cola moet vragen ;/18 april 2011 - 23:34Ik eet en drink niets bij de kapper man :x Straks leid ik ze af en knippen ze in mijn oor.
[ bericht aangepast op 18 april 2011 - 23:36 ]
Olive
18 april 2011 - 23:36Fornicate schreef:
Ik heb 1x water gevraagd omdat het warm was en ik echt dorst had, andrs neem ik nooit niks. Ik vind dat precies zo niet zo beleefd. Net als gratis je froe gaan knippen. Ik vraag altijd of ze iets moeten, want ik kvind dat anders zo aftroggelen.
(...)
Ik neem altijd water omdat ik dat zo onbeleefd vind als ik cola moet vragen ;/Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
18 april 2011 - 23:50Passerby schreef:
(...)Ik heb 1x water gevraagd omdat het warm was en ik echt dorst had, andrs neem ik nooit niks. Ik vind dat precies zo niet zo beleefd. Net als gratis je froe gaan knippen. Ik vraag altijd of ze iets moeten, want ik kvind dat anders zo aftroggelen.
Ik vraag altijd: 'Wat is mijn schuld?' met mijn portemonnee in mijn handen?18 april 2011 - 23:50Authors schreef:
Ik eet en drink niets bij de kapper man :x Straks leid ik ze af en knippen ze in mijn oor.
Meh, ik neem/drink alleen als ze even iets nemen ofzo18 april 2011 - 23:51Fornicate schreef:
Idd. Altijd zo naïef handelen. en over da drinken. Dat is meestal op tegen dat ze aan je haar beginnen. Ik vind dat wel ambetant dat ik daar altijd moet rechtstaan als zn mn haar doen. x')
(...)
Ik vraag altijd: 'Wat is mijn schuld?' met mijn portemonnee in mijn handen?Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
18 april 2011 - 23:58onze geliefde Authors
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen je daar ongelijk zullen in geven ):Olive
19 april 2011 - 0:01Authors schreef:
Ik vat hem niet. x')
onze geliefde Authors
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen je daar ongelijk zullen in geven ):Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
19 april 2011 - 0:02