• Nou bijvoorbeeld dit :
    Dat er een top 5 is voor
    - justin bieber
    - 16 +
    - twilight
    - tokiohotel
    - en de rest

    Ik weet niet of dit goed is maar mij leek me het wel goed (;


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ja dat is wel beter.

    Of van allemaal 1


    Firm believer of all that is magic

    Dan krijg je wel heel veek top 5's, hea?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    GeniusFerb schreef:
    Ja dat is wel beter.

    Of van allemaal 1


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    SinCity schreef:
    Dan krijg je wel heel veek top 5's, hea?
    ja maar anders is er steeds gezeur ;S.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb de oplossing
    Géén kudo's !

    GeniusFerb schreef:
    Ja dat is wel beter.

    Of van allemaal 1


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Opzich vind ik het idee wel goed, maar dan gaan er ook mensen zijn die een top 5 willen voor harry potter en weet ik veel nog wat


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fornicate schreef:
    Ik heb de oplossing
    Géén kudo's !
    ]

    Helemaal mee eens xD

    ik zou zeggen, breid die 'laatst' gelezen gewoon iets verder uit zodat je meerdere verschillende verhalen ziet of zo xD

    Gosh! Weer zo'n kudo-topic.
    Echt, sorry dat ik het zeg hoor, maar ik wordt er een beetje strondzat van, als je het systeem niet vind werken, kijk je toch niet naar dat blokje, het is maar zo'n klein stukje van de pagina.
    Alles was toch ook goed toen er nog helemaal geen kudo's waren.

    Als dit idee weer wordt doorgevoerd krijg je weer zo'n lange lijst met allemaal blokjes.
    En dit was ook al eens voorgesteld...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)ja maar anders is er steeds gezeur ;S.

    Je kunt ook random elke dag nieuwe verhalen kiezen? Weg gezeur >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Weg met de kudo's, elke dag 5 stories in de top die worden gekozen door een toevalsgenerator.


    It's time to be happy again.

    Toendra schreef:
    Gosh! Weer zo'n kudo-topic.
    Echt, sorry dat ik het zeg hoor, maar ik wordt er een beetje strondzat van, als je het systeem niet vind werken, kijk je toch niet naar dat blokje, het is maar zo'n klein stukje van de pagina.
    Alles was toch ook goed toen er nog helemaal geen kudo's waren.

    Als dit idee weer wordt doorgevoerd krijg je weer zo'n lange lijst met allemaal blokjes.
    En dit was ook al eens voorgesteld...
    dáár gaat het niet om sjesus. Het gaat er om dat je ook eens leuke verhalen wilt lezen, en ik kijk daar heel vaak voor leuke, maar de laatste tijd is dat niet mn smaak snap?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    1) dit hoort bij suggesties
    2) geen goed idee wordt veel te druk aan de linkerkant


    (Be)lieve in (you)rself

    Prosecco schreef:
    Weg met de kudo's, elke dag 5 stories in de top die worden gekozen door een toevalsgenerator.

    this!


    Life's a voyage that's homeward bound

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)dáár gaat het niet om sjesus. Het gaat er om dat je ook eens leuke verhalen wilt lezen, en ik kijk daar heel vaak voor leuke, maar de laatste tijd is dat niet mn smaak snap?


    Dat bedoel ik toch ook. Je kan zelf toch leuke verhalen zoeken. Maak desnoods een topic aan met 'ik zoek een ... verhaal'.
    Je hoeft niet per se naar die top te kijken als je er toch niks leuks in vind staan, misschien over een tijdje wel weer, je hoeft dan echt niet direct nog vijf andere top's er bij te maken...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.