Volledige naam: Lexy Coper - Coop, Coper of Lex genoemd door vrienden.
Leeftijd: 18 jaar
Karakter: Lexy is een zeer mysterieus iemand. Ze laat helemaal niet in haar kaarten kijken. Niemand weet vanwaar ze vandaan komt en waarom zij moordt. Ze is een zeer stil en observeert iedereen continu. Ze ziet mogelijkheden die andere nooit zullen zien. Ze is een stille planner en haar ideeën zijn onfeilbaar. Als Lexy iets zegt, is het waarheid, iets waar lang over nagedacht is. Iedereen laat Lexy maar begaan want tegen haar ingaan heeft geen zin. Als men dan toch haar gaat tegen spreken kan ze heel agressief reageren. Ze zal nooit roepen, maar op iemand zijn/haar gezicht slaan kan gerust gebeuren.
Lexy heeft ook een goed gevoel voor techniek. Ze kent alle onderdelen van elke auto, apparaten, toestellen, ... Ze kan er heel goed mee omgaan en staat ook gekend als " The Mechanic ".
Foto:
Uiterlijk: Lexy heeft een zeer intimiderend uiterlijk en uitstraling. Ze heeft een strak lichaam en zou gerust een model kunnen zijn met haar meter 78. Ze heeft lang donker bruin golvend haar. Haar gezicht is strak en mysterieus. Dit komt deels door haar donker bruine ogen. Ze zijn bijna zo donker dat het bijna op zwart lijkt. Haar lange wimpers accentueren dit nog meer. Ze heeft een snake-bite die ze zelf gestoken heeft en overal op haar lichaam staat er wel een tattoo.
Ze houdt van jeans-shortjes en tank-tops met een hemdje erover.
Familie status & verleden: Als mensen aan heer vragen wie haar ouders zijn, wat haar situatie is. Zwijgt Lexy stil. Niemand zal uit haar mond horen waarom zij moordt of wat haar bezig houdt.
Lexy was vroeger helemaal anders. Samen met haar moeder, Caroline Cannes, en haar vader, David Coper, leefde ze gelukkig in een droomhuis. Ze was enig kind en kreeg veel aandacht van haar ouders. Al van jongs af worstelde Lexy al met duistere gedachte. Hierdoor sneed ze zichzelf. Haar moeder had haar betrapt toen ze bloedend op de badkamer vloer lag. Ze heeft Lexy meteen naar naar een Psychiater gestuurd, maar Lexy wou niet vertellen over haar duistere, moordende en gruwelijke gedachten. De beelden die haar bang maakten en die haar dwongen om zichzelf te snijden. Ze zocht haar antwoorden op internet en kwam terecht bij de woorden: Psychisch gestoord, psychose, geestengestoorden, door demonen bezeten, ...
En toen stond er een meisje voor de deur. Het meisje heet Sarah Hallow. Lexy was toen 16, het meisje leek iets ouder dan haar. Ze had het zelfde bruin golvend haar als Lexy en de donkere bruine kijkers hadden ze ook gemeen. Sarah was haar half zus. Hun moeder verliet de vader van Sarah, Marc Hallow, toen Sarah nog net geen peuter was en liet haar bij haar vader achter. Ze kwam in het leven van Lexy. Haar moeder werd nu hun moeder en werd er aan Lexy wijsgemaakt dat Sarah haar vader dood was. Na een paar dagen was er een feest in een pub. Lexy begon Sarah echt aardig te vinden. En tijdens het feest ging het heel snel.
Er vielen doden. Lexy haar vrienden en vader werden vermoord. En toen was Marc Hallow daar. Helemaal niet dood, maar juist met een mes in zijn handen en bloed op zijn kleren. Hij greep Lexy vast en drukte zijn mes tegen haar keel. "No, dad!" Schreeuwde Sarah. "Doe het niet! Doe haar geen pijn. Ze is familie." Smeekte ze. Hun moeder rende naar hun toe. Marc keek gevoelloos naar Caroline. Caroline panikeerde en greep haar haren vast. "Doe het niet, Marc. Het is ook jou dochter!" Iedereen keek even verward naar Caroline die met tranen in haar ogen naar haar jongste dochter keek. "Ik was zwanger toen ik bij jou wegging." Jammerde ze. "En je liet mij achter? Je liet mij in de steek?!" Reageerde Sarah huilend. Caroline draaide zich naar Sarah. "Ik wou dat je nooit naar me toe was gekomen. Ik wou dat je nooit geboren was!" Verweet ze haar oudste dochter. "Dit is allemaal jou schuld." Zei ze er huilend achterna.
Toen gebeurde alles wat het leven van Lexy drastisch veranderde. Marc liet Lexy los. Ze viel op de grond en zag alles gebeuren. Marc viel hun moeder aan en stak meermaals zijn mes in haar borst. "Hoe durf je dat te zeggen tegen mijn dochter!" Hijgde hij terwijl hij bezig was. Lexy was verstijfd van wat ze zag. Haar moeder werd vermoord door haar natuurlijke vader. De beelden werden werkelijkheid.
Sarah greep haar vader vast en in een reflex had ze zijn mes vast en pinde die recht in zijn hart. Dat was de laatste moord, dat dachten ze.
Lexy heeft nu een ongelofelijke haat tegenover Sarah. Zonder haar was dit niet gebeurd, was zij niet zo geworden. De moord gevoelens bleven en werden erger. Iets wat blijkbaar in de familie zit.
Een ziekte.
De meiden zijn de enigste plaats waar Lexy terecht kan.
De enigste plaats waar ze haar lust naar moorden kan delen.
Drugs gebruik: Ja, als de beelden te erg worden. Het is de enigste manier om ze weg te krijgen.
Roken: Ja
Alcohol verslaafd: Nee, maar ze drinkt wel graag een biertje.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik heb me denk ik wat laten gaan. Haha
[ bericht aangepast op 18 april 2011 - 22:05 ]
Forlife.