• Bah daar word ik zo chaggie van ¬¬ En paracetemol helpt niet bij mij. Het is gewoon spánning :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Waarvoor ben je gespannen dan? (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou, dan moet je dus ontspannen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    reyon schreef:
    Waarvoor ben je gespannen dan? (nerd)

    Nou klinkt misschien raar. Kijk bij ons is 23april een opendag. Ik weet dat het heel druk gaat worden dan. En daar kan ik gewoon niet tegen. En dan maak ik me van te voren al heel druk daarvoor.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gewoon rustig op je bed gaan liggen en zacht muziek luisteren. Ik heb ook heel erg last van stresshoofdpijn, en dit werkt bij mij.
    Vooral niet druk gaan doen of aan vanalles denken, dat maakt het alleen maar erger.


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Gewoon rustig op je bed gaan liggen en zacht muziek luisteren. Ik heb ook heel erg last van stresshoofdpijn, en dit werkt bij mij.
    Vooral niet druk gaan doen of aan vanalles denken, dat maakt het alleen maar erger.

    Hmmm ik ga nu nog niet op bed liggen. Dadelijk ga ik wel rustig tv kijken ter afleiding =D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat had ik ook vandaag onder Duits proefwerk.
    Ik had de stof niet meegekregen omdat ik ziek was geweest, ik snaote neits van het proefwerk. Ik was nog met de eerste opgave bezig toen de helft al klaar was. En daar kreeg ik koppijn van.. >;(
    Gelukkig zei mijn lerares dat ik het mocht inhalen ^-^
    Ook al baal ik wel, want ik wilde het proefwerk nu afhebben (;
    Maar ik ben haar wel dankbaar.

    Ga even naar een rustige plek toe en doe even je ogen dicht.
    (;


    Me so good.