• Ik wil een nieuwe username. Als ik hem intype bij username - zoeken of username - go dan krijg ik geen resultaten. Maar als ik mijn eigen username wil veranderen in die naam dan staat er: 'Melding: Deze inlognaam bestaat al. Kies een andere inlognaam!'

    weet iemand misschien hoe dit komt? Ik ben hier best wel benieuwd naar, dus jaa.


    <3

    Dat is een oude naam van een user die zijn naam ondertussen al veranderd heeft, maar geband is of inactief is (:


    Olive

    Die persoon heeft zijn account dan waarschijnlijk op inactief,

    probeer www.quizlet.nl/users/... en daar dan de naam, als het goed is staat het er dan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Authors schreef:
    Dat is een oude naam van een user die zijn naam ondertussen al veranderd heeft, maar geband is of inactief is (:


    oh okaay, bedankt.


    <3

    Zou het niet weten!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dan moet je naar je profiel gaan en dan moet je klikken in de balk waar staat:
    http://www.quizlet.nl/users/hortons/
    En dan de naam 'hortons' veranderen naar de naam die je wil. Misschien kom je dan op een profiel... Misschien ook niet. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Devonne schreef:
    Die persoon heeft zijn account dan waarschijnlijk op inactief,

    probeer www.quizlet.nl/users/... en daar dan de naam, als het goed is staat het er dan. (:


    Springfield schreef:
    Dan moet je naar je profiel gaan en dan moet je klikken in de balk waar staat:
    http://www.quizlet.nl/users/hortons/
    En dan de naam 'hortons' veranderen naar de naam die je wil. Misschien kom je dan op een profiel... Misschien ook niet. :'D


    Ik kom uit op de zoekpagina als ik dit doe.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 18:22 ]


    <3

    Kijk. Ik noem bv. Love. En dan verander ik mijn naam naar Kitty, maar ik zet mijn account inactief.
    Als je dan Love zult opzoeken met die bovenstaande methode, zal het niet lukken.


    Olive

    welke naam heeft ie dan?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    IsaMyBff schreef:
    welke naam heeft ie dan?


    kidrauhl


    <3

    Authors schreef:
    Kijk. Ik noem bv. Love. En dan verander ik mijn naam naar Kitty, maar ik zet mijn account inactief.
    Als je dan Love zult opzoeken met die bovenstaande methode, zal het niet lukken.


    kon je niet namen gebruiken, die iemand anders al heeft gehad maar nu een andere naam heeft?

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 18:26 ]


    <3

    Iemand moet hem wel hebben.. anders klopt het niet..

    Ook als diegene gebanned is of inactief.. die moet je toch gwn te zien krijgen? alleen als je op die naam klik dan komt er te staan dat diegene gebanned is of inactief.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    hortons schreef:
    (...)

    kidrauhl


    heb zelf ook geprobeerd maar idd.. dr staat 0 bij zoekopdrachten.. vaag


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    hortons schreef:
    (...)

    kon je niet namen gebruiken, die iemand anders al heeft gehad maar nu een andere naam heeft?


    Nee, dat kun je niet. Niemand zou hortons ooit kunnen innemen, want dat is altijd jouw naam. En kidrauhl heb ik nog gekend hier op quizlet dacht ik.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Nee, dat kun je niet. Niemand zou hortons ooit kunnen innemen, want dat is altijd jouw naam. En kidrauhl heb ik nog gekend hier op quizlet dacht ik.


    hahaa, oké. Ik snap het :')
    nu maar weer is op zoek naar een andere naam.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 18:30 ]


    <3

    Dat is raar..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.