wat ga jij dan doen ?
ik van flauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
4 sep 2008 - 20:574 sep 2008 - 20:59
uh....uh....flauwvalle?
neej, kweenie, als ik men engels en duits beter zou kunnen, zou'k een handtekening gaan vrage, en vrage of'k met hem op de foto magSarah; Boefke is nen heten beer!
4 sep 2008 - 20:59Vragen waar Tom is. P:
Enenenen een handtekening natuurlijk ;a'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
4 sep 2008 - 20:594 sep 2008 - 21:00Niets?
Doorlopen. -.-'
Tenzij ik backstage ga met een reden ofzo, anders laat ik hem gewoon.4 sep 2008 - 21:00Vragen waar Tom is. P:
Enenenen een handtekening natuurlijk ;a
ah tuurlijk!!!!
tom nie vergete!!!
gosh, bij hem zou ik wél flauwvalle!!!
Sarah; Boefke is nen heten beer!
4 sep 2008 - 21:01Niets?
Doorlopen. -.-'
Tenzij ik backstage ga met een reden ofzo, anders laat ik hem gewoon.
Jij bent toch zo'n Koele kikker hé4 sep 2008 - 21:01Handtekening & foto. En dan weer doorlopen. :')
Je gelooft toch zeker zelf niet dat je ook maar íets kunt proberen bij Bill?-
4 sep 2008 - 21:02Wat een dom antwoord trouwens, "Ik val flauw."
Bill houdt daar niet van. =,='-
4 sep 2008 - 21:03(...)
Jij bent toch zo'n Koele kikker hé
Ja nee, dat is gewoon waar. o.o
Like, ik moet hem allang niet meer nu meneer zich o zo verheven voelt. Mij zo hard niet waard. *gayhandje*
Maar nee serieus, ik vind dat als ze gewoon prive onderweg zijn ze met rust moeten worden gelaten. -stijdt daarvoor-4 sep 2008 - 21:03(...)
ah tuurlijk!!!!
tom nie vergete!!!
gosh, bij hem zou ik wél flauwvalle!!!
Tom vergeten zou beetje lullig zijn aangezien die 2 altijd bij elkaar zijn. p;
Naja, bijna altijd dan.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
4 sep 2008 - 21:04(...)
Ja nee, dat is gewoon waar. o.o
Like, ik moet hem allang niet meer nu meneer zich o zo verheven voelt. Mij zo hard niet waard. *gayhandje*
Maar nee serieus, ik vind dat als ze gewoon prive onderweg zijn ze met rust moeten worden gelaten. -stijdt daarvoor-
Jah maar je hebt wel gelijk hoor maar ik zou gewoon toch een handtekening en foto vragen ^^ maar ik zou ze niet gaan stalken ofz4 sep 2008 - 21:06(...)
Jah maar je hebt wel gelijk hoor maar ik zou gewoon toch een handtekening en foto vragen ^^ maar ik zou ze niet gaan stalken ofz
Nah die heb ik al. :') Handtekeningen zijn zo nutteloos enzo.
Dan liever een goed gesprek over waarom hij niet uit de kast komt ofzo. Maar daar moet je de tijd voor hebben.4 sep 2008 - 21:114 sep 2008 - 21:16(...)
van vlaw?
Ik denk dat ze "val flauw" bedoeld.-
4 sep 2008 - 21:21