• Naam: Lauren Rose Samuels aka Grizzly

    Leeftijd: 15

    Woonplaats: Galmaarden/Gent

    Kort iets over mezelf: dit deel laat ik meestal door anderen beantwoorden :3 mijn favoriete reactie's tot nu toe?
    Groot, heet, en perfect
    ~Michael, mijn beste vriend~

    éen of andere getalenteerde zotte doos
    ~mama~

    alsof je dat zelf niet weet!
    ~Samii~

    ~note: bij het meeste ben ik het NIET mee eens xD wtf, groot, ik ben 1 meter 60 x'D


    bij mijn story's zal ik oftewel mijn favoriete quote of korte inleiding plaatsen :3
    Stand alones: The Girl Who Couldn't Feel Love
    Want ook al is liefde haat, je probeert je vast te houden aan die valse emotie. Want de liefde is een valstrik, waar ik zo graag in trap.

    Divested ~A House of Night Two Shot
    Éen kuch. Een kuchje, en ik wist dat het einde eraan kwam. Ik kuchte nog eens, een slijm schoot mee. Ik keek ernaar. Rood. Bloed.


    Fanfictions: hier heb ik er veel van :3
    A New Love Is Born_ *Kellan&Jackson*°Kellan Lutz en Jackson Rathbone°
    Lauren en Samii zijn 2 jonge meisjes die als actrices in LA werken en vaak te zien zijn op disney channel. Ze worden aangenomen voor hun eerste echte rol in Eclipse als 2 van de nieuwe vampieren en denken dat hun carrière nu echt begint, maar sommige dingen kunnen niet altijd goed gaan..



    Searching The Supernatural°°Supernatural°
    Lauren is een demonenjager, een van de beste van de wereld. Alleen is ze zeker niet als alle andere; haar partner is namelijk een vampier, Michael, die tevens haar beste vriend sinds altijd is.
    Lauren en Michael zoeken het land af naar demonen, geesten en andere kwaadaardige gevallen, tot ze op een dag op een demon stuitten, die rare indrukken achterlaat. Zelfs als hij dood is, blijven ze visioenen en tekens van hem krijgen.

    Sam en Dean zijn twee demonjagers. Twee broers, met als vader de beste van heel Amerika. Ze reizen het land af, op zoek naar hun verdwenen vader, en om mysteries op te lossen. Maar op een dag is het een ander mysterie dan anders. De demon is weg, maar de plek blijft behekst. Wat als de dan ook nog te doen krijgen met een mysterieus meisje en een vampier, die het enkel moeilijker maken voor de broers? En wat als ze dan besluiten de vampier te vermoorden, wat het meisje enkel woedender maakt?



    My Melting Heart [Emmett Cullen]°Emmett Cullen°
    iets minder dan 17 jaar geleden beging Carlisle een "scheve schaats"... gevolg? Violet, een 16 jaar oud meisje, achtergelaten door beide ouders, en na 2 pleegmoeders te hebben gehad in al 42 verschillende instellingen gegooid, telkens zwaarder bewapend... Violet is niet zoals anderen... Ze is namelijk halfvampier en extreem dodelijk...



    Jet black hair, bloody red eyes, and the desire to rule the world...[Aro-Twilight]°Aro, Volturi°
    achter ieder groot volk staat er een grote leider, die zowel gevreesd als geliefd is. wetten worden door hem bedacht en toegepast, maar wat als er grootheidswaanzin komt? lees hier het verhaal achter een leider, die zijn volk beschermt, en voor altijd heeft veranderd... het verhaal van Aro



    Hero to Zero °Glee°°Glee°
    Lauren Rose Samuels is studente aan Williams McKinley High School, en is het type populair, maar niemand haat haar, buiten het andere populaire meisje, Quinn Fabray en Santana Lopez misschien. Ze is enorm getalenteerd, zit in het cheerleadersteam, natuurkundeclub, Glee en heeft overal vrienden en vriendinnen die van haar houden. Als kers op de taart heeft ze een relatie met ster quarterback Finn Hudson. Kortom, ze heeft het allemaal.
    Maar, geen verhaal zonder problemen. Zachtjes aan vertonen er zich barstjes in haar perfecte voorkomen, en na een paar dagen onverklaarbare afwezigheid is ze totaal het tegenovergestelde van hoe iedereen haar kent; ze durft geen salto's meer maken, haar punten zakken drastisch en het extrovert, vrolijk meisje verandert naar een muurbloempje dat nauwelijks herkent wordt. Ze raakt haar plaats in de Cheerios kwijt, Finn dumpt haar, en ze speelt haar kans op een beurs op Harvard kwijt.
    Wanneer ze ook niet meer naar de Gleeclub komt, heeft Willam Schuester er genoeg van, en zet alles op alles om de oude Lauren terug te brengen.
    Maar lukt hem dat wel? En wat is er nu gebeurt tijdens die afwezigheid?



    Lopend verhaal: mijn favorieten?
    Searching The Supernatural°°Supernatural°
    Lauren is een demonenjager, een van de beste van de wereld. Alleen is ze zeker niet als alle andere; haar partner is namelijk een vampier, Michael, die tevens haar beste vriend sinds altijd is.
    Lauren en Michael zoeken het land af naar demonen, geesten en andere kwaadaardige gevallen, tot ze op een dag op een demon stuitten, die rare indrukken achterlaat. Zelfs als hij dood is, blijven ze visioenen en tekens van hem krijgen.

    Sam en Dean zijn twee demonjagers. Twee broers, met als vader de beste van heel Amerika. Ze reizen het land af, op zoek naar hun verdwenen vader, en om mysteries op te lossen. Maar op een dag is het een ander mysterie dan anders. De demon is weg, maar de plek blijft behekst. Wat als de dan ook nog te doen krijgen met een mysterieus meisje en een vampier, die het enkel moeilijker maken voor de broers? En wat als ze dan besluiten de vampier te vermoorden, wat het meisje enkel woedender maakt?



    Chapters Between the Lovestory [Edward]°Edward Cullen°
    Bella wordt 18, maar bij haar feestje loopt het mis. Edward komt tot het besef dat ze beter af is zonder hem, en besluit weg te gaan. natuurlijk weten we allemaal wat er met Bella gebeurde, maar hoe zat het met Edward? hij had toch ook een avontuur, enkele hoofdstukken tussen het liefdesverhaal...?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.