• Wie van jullie kent dat programma op Jetix nog? Het is nu te zien op Disney Channel en Disney XD maar alleen voor 27/4. Jammer genoeg heb ik het beiden niet, alleen Disney XD tot 18:00 uur.
    Ik vind het nog steeds wel leuk. :$

    Wie vonden jullie de leukste? Ik van de jongens Kevin, en van de meiden Suzan, ghehe. (:


    They were never in fact homeless

    Ik vond dat zo leuk! ;D Ik vond die ene gozer met het blonde haar en blauwe ogen het leukst ;D Robin heet ie in het echt volgens mij?


    Caution first, always.

    Ik heb Dinsey Channel 24/7. Ik vind dat programma niks aan.

    Ik keek daar altijd naar. Ik vond het geweldig. Sinds wanneer komt dat er weer op dan. En welke dagen/hoelaat?


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb het laatst nog gezien. Ik neem het soms wel eens op ;) Want is veel te laat wanneer het komt, maar het gaat erom dat het nog uitgezonden wordt! :P

    Ik was helemaal weg van Kevin en Daniel (Tobias Nierrop en Robin Zeilstra) :D

    Ik vind het echt een geweldige serie!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kijk dat niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wij keken toen ik in groep 6,7,en 8 zat Nieuws uit de natuur en daar hadden ze een professor dokter test kees en dat was die blonde volgensmij uit hotnews

    MissColfer schreef:
    Wij keken toen ik in groep 6,7,en 8 zat Nieuws uit de natuur en daar hadden ze een professor dokter test kees en dat was die blonde volgensmij uit hotnews

    tanks i forget that. now i'm remember that agian(cat)

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 21:11 ]


    Shoganai i ne~

    StarThief schreef:
    Ik heb Dinsey Channel 24/7. Ik vind dat programma niks aan.

    Ugh ik haaaat dat programma. het komt altijd na Jonas:9~

    Ik ken het niet eens. :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Siriusly schreef:
    Ik vond dat zo leuk! ;D Ik vond die ene gozer met het blonde haar en blauwe ogen het leukst ;D Robin heet ie in het echt volgens mij?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Iwanna schreef:
    Ik ken het niet eens. :$


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]