• Ja ik zit te trillen van kwaadheid. Mijn zusje begint tegen me te zeuren. En IK krijg weer eens de schuld dat ik begin. En mag eens nog niet naar huis van mijn moeder. ''Je moet hierblijven want het bezoek komt zo'' grrrr ik wil naar huis wanneer IK dat wil. Ik ben zooooo kwaad nu hé. Ik blijf gewoon lekker de hele tijd boven zitten ¬¬


    It's going to be difficult, but not impossible.

    tel tot 10 (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    tel tot 10 (:

    Grrr daar ben ik te kwaad voor (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat jij wilt, joh. :') Ik zou gewoon ff meewerken, anders komt er alleen nog meer drama.


    wth.

    Quixotic schreef:
    Wat jij wilt, joh. :') Ik zou gewoon ff meewerken, anders komt er alleen nog meer drama.

    Och ik heb nu echt geen zin om mee te werken (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    Och ik heb nu echt geen zin om mee te werken (a)


    Ik doe altijd alles tegen mijn zin. Ik voel me er niet goed bij, maar dat is wel het gemakkelijkst. Maar als jij niet mee wilt werken en als een koppig kind boven wilt zitten, is dat helemaal goed hoor! (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Ik doe altijd alles tegen mijn zin. Ik voel me er niet goed bij, maar dat is wel het gemakkelijkst. Maar als jij niet mee wilt werken en als een koppig kind boven wilt zitten, is dat helemaal goed hoor! (:

    Omg ik mag zelf weten wat ik doe :o Ga nou niet zeggen wat beter voor me is,dat maak ik zelf wel uit :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    Omg ik mag zelf weten wat ik doe :o Ga nou niet zeggen wat beter voor me is,dat maak ik zelf wel uit :o


    Hé, ik zeg niets. (: Voel je niet aangevallen, het is helemaal oké wat je doet. We leven in een vrij land. (krul)


    wth.

    Depulso schreef:
    (...)
    Omg ik mag zelf weten wat ik doe :o Ga nou niet zeggen wat beter voor me is,dat maak ik zelf wel uit :o

    Dude, ze geeft jou gewoon raad, naargelang jouw topic, hoor.
    Of je er nou akkoord mee bent, of niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou juist hetzelfde doen als jou!(krul)


    effort never betrays you

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Dude, ze geeft jou gewoon raad, naargelang jouw topic, hoor.
    Of je er nou akkoord mee bent, of niet.

    Ja sorry maar ben zo kwáád ¬¬ Ik mag niet eens naar huis wanneer ik dat wil -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dreamwalker schreef:
    Ik zou juist hetzelfde doen als jou!(krul)

    Hahahaa ik ben zo vreselijk kwaád en píssed!


    It's going to be difficult, but not impossible.