• Wil wel eens wat anders lezen dan alleen Harry Potter vind het echt leuk, maar wil ook eens wat anders proberen. Dus weet iemand goede Twilight verhalen?

Verplaatst naar Stories promoten

[ bericht aangepast door een moderator op 7 juli 2011 - 18:13 ]

A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

Ik heb een verhaal van 3 delen, ik ben nu met deel 3 bezig. Het gaat over Renesmee Cullen. Het eerste deel is wat slecht geschreven, je kan ook in deel 2 of 3 beginnen zonder de vorige te lezen. Hier alvast deel 1, de rest vind je bij mijn verhalen =)

http://www.quizlet.nl/stories/30128/my-life-als-renesmee-twilight/

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

ik heb er 2

Change is for weirdos ~ Niall Horan

je moet op mijn profiel kijken, ik heb er enkele :3

maar momenteel zijn enkel My Melting Heart en A New Love Is Born teruggezet :3

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

oh, en mijn Jasper story denk ik ook xD

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

je kan even bij mij kijken.
    maar ik heb op dit moment niet veel inspiratie voor die verhalen. er zijn bij elkaar iets van 50 hoofdstukken ofzo..

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Alleen mijn allereerste verhaal ging over Twilight. Het is inmiddels al afgelopen; Daylight - Renesmees true story. Je moet maar even kijken of hij wel goed genoeg is. :x

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Sorry, ik heb er geen.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

MIJNE!!!
    het is al zo'n 236 hoofdstukken (ca 500 woorden p. hoofdstuk) lang, dus genoeg te lezen voor twee a drie dagen ^-^ (als je het snel doet)

[ bericht aangepast op 16 april 2011 - 12:37 ]

wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

`

`

[ bericht aangepast op 18 april 2011 - 16:03 ]

I'll lick the poison from right off your kiss