• Normaal gesproken weet ik dit soort dingen zelf wel of ze te vinden, maar nu kom ik er even niet meer uit.

    Ik ben op zoek naar een sierlijk handwapen, een pistool, dat licht is en makkelijk in de omgang, maar toch een goede kracht heeft en met (veel) gemak iemand kan verwonden/doden.

    Suggesties? (:
    - & Nee, ik heb geen terroristische plannen, het is voor een tekst. :'D
    - Het is voor een man
    - Er is training gevolgd in de tekst, dus dat mag meegerekent worden. (:


    Edit;

    Het is deze geworden;



    Dankjewel honneponnetje! :'D

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 18:53 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    0_0 dat moet je zeker niet aan mij vragen, sorry


    Beretta Tomcat mss?


    No growth of the heart is ever a waste

    Pfffoee.. Nou, ik ken er wel een paar, maar die zijn best zwaar zeg maar :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    TheBoss schreef:


    Beretta Tomcat mss?


    Mag wel ietsjes grover. Qua looks een beetje het Desert Eagle idee ... Maar dan minder zwaar/semi-onmogelijk om aangenaam mee te schieten. :'D
    But it's a good shot in the right way.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Houston schreef:
    Pfffoee.. Nou, ik ken er wel een paar, maar die zijn best zwaar zeg maar :')


    Zo zit ik dus al de hele tijd.
    Hij mag wel íetsjes zwaar zijn, hij wordt toch door een man gehanteerd ... Maar het moet wel haalbaar zijn. :'D
    En ja, er is training gevolgd in de tekst, dus dat mag je erin meerekenen voor zwaarheid. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Jackal full auto pistol misschien?

    Lieutenant schreef:


    Jackal full auto pistol misschien?


    Dat gaat er wel meer op lijken. :9~
    Zoiets wel, ja. ;D


    Weet je ook niet toevallig nog oudere [mooie] modellen? Die bijv. als traditie van vader op zoon doorgegeven kan worden? Je ziet ze wel eens bij rijke gezinnen voorbij komen (in films) of bij echte verzamelaars. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat gaat er wel meer op lijken. :9~
    Zoiets wel, ja. ;D


    Weet je ook niet toevallig nog oudere [mooie] modellen? Die bijv. als traditie van vader op zoon doorgegeven kan worden? Je ziet ze wel eens bij rijke gezinnen voorbij komen (in films) of bij echte verzamelaars. :9~


    OMFG, die zette ik hier dus net niet op xD 18e eeuw oud zat? xD

    Lieutenant schreef:
    (...)

    OMFG, die zette ik hier dus net niet op xD 18e eeuw oud zat? xD



    Ja! :9~
    Hij mag behoorlijk oud zijn hoor ... Het wapen wordt al een x aantal generaties doorgegeven van papa naar zoon. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    18th century English Double Barrel Pistol 14"


    18th century German Flintlock Pistol 18"


    17th century Spanish Flintlock Pistol 18"

    Ik persoonlijk vind de eerste t mooist :9~

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 18:36 ]

    Lieutenant schreef:


    English Double Barrel Pistol 14"


    German Flintlock Pistol 18"


    Spanish Flintlock Pistol 18"

    Ik persoonlijk vind de eerste t mooist :9~


    Hehehe, dat moeten behoorlijk zware wapens zijn om mee te knallen. :'D
    Maar ja, thats more like it! :9~
    Dan vind ik die eerste of de derde echt vet! Mhehehe, nu nog gaan uitvogelen welke van de twee ik wil. Thanks. ;D


    Dankjewel honneponnetje, je bent een schatteboutje! <33

    :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    slijmbal xD

    Sssh, it's okay boo-boo. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    *grabs the first gun and walks towards you*

    remember what i said last night? Boo Boo, imma shoot you! xD

    Lieutenant schreef:
    *grabs the first gun and walks towards you*

    remember what i said last night? Boo Boo, imma shoot you! xD


    *Grabs chain whip and takes on ninja-pose.*
    Bring it on lovah! >D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.