• Bohhh ... Iedereen hier in huis, tot aan de hond toe zit nu nog met een zwaar bonkend hart van de schrik.

    Ik zat gewoon rustig op mijn kamer net achter de pc en ik hoorde beneden vaag op de achtergrond gerinkel van een van de kat zijn speeltjes, dus wist ik dat Baileys aan het spelen was. Toen ineens uit het niets een gekrijs van dat beest ... Ik dacht echt dat de hond hem ineens gepakt had of hij zich ergens in geklemd had en zich nu gesneden had of aan het stikken was! Er ging van alles door mijn hoofd zo hard als het was en hoe wanhopig het door merg en been ging. Ik ben dus natuurlijk meteen overeind gesprongen, waarbij ik m'n stoel letterlijk omgegooid heb om zo snel mogelijk naar beneden te rennen. Had m'n vader hem in z'n handen (met als gevolg dat nu z'n nek opengekrabbeld is, omdat die kat natuurlijk panisch was). Bleek hij met zijn pootje vast te zitten in een van zijn speeltjes, dat met een touwtje aan de deurklink hing. Tot nu toe ging dat altijd goed, maar dat heb ik dus meteen eraf gehaald. M'n moeder ondertussen ook beneden en de hond angstig in rondjes rond de tafel lopend ... Man oh man, dat beest weet wel hoe hij de boel op stelten moet zetten! (cat)
    Al vind ik het wel echt zielig voor hem en m'n vader. Gelukkig heeft 'ie verder niks en m'n pa alleen dan een paar kleine krasjes in z'n nek, maar de schrik zit er weer goed in. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 23:22 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    aaaaawh, ik snap dat je dan schrikt, hihi. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Meeh.. Ik word daar altijd helemaal kriebelig van als ik dieren echt hoor schreeuwen. Je vader heeft inderdaad geluk, want als dieren in paniek dan, slaan/bijten/kratsen ze gewoon om zich heen en hebben ze het echt neit door als iemand ze probeert te helpen. Wel alles oké verder met je kat x.x?


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    Meeh.. Ik word daar altijd helemaal kriebelig van als ik dieren echt hoor schreeuwen. Je vader heeft inderdaad geluk, want als dieren in paniek dan, slaan/bijten/kratsen ze gewoon om zich heen en hebben ze het echt neit door als iemand ze probeert te helpen. Wel alles oké verder met je kat x.x?


    Ja, dat breekt mij ook altijd van binnen, vandaar ook de paniek en snelle reacties van alle kanten denk ik.
    Met kleine Baileys is alles goed, hij was alleen even wat stil van de schrik en een beetje schrikachtig. Meteen daarna liet de hond hem weer schrikken, door jaloers van de bank af te springen toen mijn vader hem wilde aaien. (Dan doet ze niks, maar gaat ze ertussen staan zodat je er niet bij kunt -.-) Maar die kreeg op d'r kop en toen heeft 'ie een berg snoepjes gekregen. Verder heb ik nog met 'm staan knuffelen tot 'ie weer wat kalmer was en weer begon te spinnen ... Dus nu vertrouw ik 't wel weer.
    Heb niks kunnen zien aan z'n pootje, maar morgen kijk ik dat nog een keer extra na om te zien of er geen wondjes o.i.d zitten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    D'aaaahw.
    Heb jij een hond :O?
    Omg, wat voor een?
    Ik wil hem meeten =3 of haar =3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    D'aaaahw.
    Heb jij een hond :O?
    Omg, wat voor een?
    Ik wil hem meeten =3 of haar =3



    Tequila, een Amerikaanse Bulldog, teefje. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaaaahw zo lief :D!


    Life is hard and then we die

    tequila en baileys..... k hoor een stel alcoholverslaafden ;)

    *Fluit onschuldig*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaahw je hond ziet er vet schatttig uit.. Leuke namen xD Ik wou zelf mijn hond naar een drankje vernoemen, maar dat vonden mijn ouders niet zo goed idee xD haha.. alleen weet niet meer welke naam xD


    What is youre favo scary movie?

    Carcass schreef:
    aaaaawh, ik snap dat je dan schrikt, hihi. (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Carcass schreef:
    aaaaawh, ik snap dat je dan schrikt, hihi. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lieutenant schreef:
    tequila en baileys..... k hoor een stel alcoholverslaafden ;)

    Haha inderdaad :'D
    Ocharme het katje :(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gossie, wat zielig! Gelukkig heeft ie verder niks (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nawh wat zielig :O


    -