• Ik heb nu al meer dan 2 jaar lenzen, maar wat ik net had heb ik nog maar 1 keer eerer gehad. Ik was mijn lenzen aan het uit doen en opeens schoot mijn ene lens achter mijn oog. Ik kreeg hem niet te pakken dus ik riep mijn vader. Hem lukte het ook niet. Toen dacht ik dat mijn lens naar de andere kant was gegaan, maar mijn vader zei van niet. ONdertussen waren mijn meoder en zus thuisgekomen. En na een halfuur vol pijn en tranen was mijn lens er eindelijk uit. Nu zit ik met een probleem. Mijn oog is zichtbaar beschadigd dus ik kan morgen geen lenzen in, maar mijn bril is ook kapot en mijn reserve bril is echt heel stom, En zonder zie ik niks


    Sommige vinden dit miss sotm, maar ik moest het even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is zo eng!
    Ik heb het ook een keer gehad met mijn lenzen, maar ik kreeg hem er wel weer uit en mijn oog was niet beschadigd ;o
    Blijf een dagje thuis zou ik zeggen ;p
    Deed ik ook toen ik oogontsteking had en geen zin had om mijn bril op te doen ;x.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ai, dat lijkt me naar!
    Wat voor sterkte heb je? Kun je niet gewoon zonder?
    -nee vast niet-


    Felix

    Dat lijkt me zoo eng..
    Nu durf ik morgen mijn lenzen niet meer in te doen...

    Maar uhm, wat is de sterkte van je ogen? Als het erg veel is moet je misschoen thuisblijven?? Want als je niets kunt zien.. Tja.


    Me so good.

    CrazyChicken schreef:
    Ai, dat lijkt me naar!
    Wat voor sterkte heb je? Kun je niet gewoon zonder?
    -nee vast niet-

    -13 ofzo
    Ik zie nogal weinig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had ook eens dat mijn lens boven op mijn ogen kwam te liggen, zeg maar :'D Heb echt een kwartier voor de spiegel staan pielen voor ik hem terugkreeg.
    Maar heb je harde of zachte?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat moet idd pijn hebben gedaan
    Doe gewoon je reserve bril voor 1 keer aan zo erg is het toch niet


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Bollocks schreef:
    Ik had ook eens dat mijn lens boven op mijn ogen kwam te liggen, zeg maar :'D Heb echt een kwartier voor de spiegel staan pielen voor ik hem terugkreeg.
    Maar heb je harde of zachte?

    Harde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg =O lijkt me eng =O en stiekem ben ik benieuwd hoe je oog dr nu uit ziet.. :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ken ik, alleen heb ik het dan met rode ogen xD. Succes


    Love sheds light one the darkest of times

    Heeft m'n moeder ook weleens, de lenzen achter d'r ogen.. Ikzelf heb geen lenzen, maar ik zou m'n reservebril opzetten als ik u was.. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.