• een jongen die echt heel populair is. En ik ben dat dus helemaal niet..
    Ik moet écht altijd verliefd worden op de jongens die toch niks in mij zien of maar net mijn naam weten. Oké ik kan wel goed met hem omgaan maar ik durg heel weinig te zeggen omdat ik bang ben om mezelf voor schut te zetten.. UGH D:


    Forever.

    Join the club (nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Da's rot :'D; Nou 'k weet niet wat je moet doen, in dat geval heb ik het altijd opgegeven eigenlijk :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Daar moet je helemaal niet bang voor zijn, want jij bent jij en als hij dat niet accepteert dan heeft ie pech. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja dat kan.


    -

    Give it all or give it nothing.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hobbelpaard schreef:
    Daar moet je helemaal niet bang voor zijn, want jij bent jij en als hij dat niet accepteert dan heeft ie pech. (nerd)

    Ja dat is wel waar.. Misschien spreek ik hem vrijdag wel een keertje aan.
    Maar weetje, zoiets denk ik altijd en dan is het de dag en dan durf ik het gewoon niet ;O Ghehe dat is dus ook de reden waarom ik nog nooit een vriendje heb gehad en alles wat daar bij hoort xd


    Forever.

    liefde is moed hebben ^_^
    wat heb je te verliezen? hij zal je alleen maar dapper vinden.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik durf nooit het initiatief te nemen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hobbelpaard schreef:
    Daar moet je helemaal niet bang voor zijn, want jij bent jij en als hij dat niet accepteert dan heeft ie pech. (nerd)


    Ookal neem ik zelf ook geen initiatief omdat ik dat niet durf,dus ik begrijp je wel.

    Marshmellow schreef:
    Da's rot :'D; Nou 'k weet niet wat je moet doen, in dat geval heb ik het altijd opgegeven eigenlijk :'D.

    Herkenbaar.
    Ik kan natuurlijk gaan zeggen dat je er gewoon voor moet gaan, maar dan zo ik ontzettend hypcriet bezig zijn


    Felix

    Pyro schreef:
    Join the club (nerd)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb dat ook altijd voor !


    -

    Pyro schreef:
    Join the club (nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, twee weken geleden durfde ik voor het eerst in mijn leven zelf het initiatief te nemen, en dat is behoorlijk goed uitgepakt :')
    Dus ik zou zeggen, ga ervoor, wat heb je te verliezen? Als ie je maar niet gaat uitlachen, en als hij echt leuk is zal hij dat hopelijk niet doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb dat ook en nu ga ik je iets geven wat jij mij hebt gegeven : moed
    Stap gewoon op hem af. als ze je uitlachen omdat je iets verkeerd zegt zijn ze zielig. jij hebt teminste het lef om een van je grootste angste:) aan te gaan
    Durf je nog altyd niet laat dan een vriendin die heel close is die dus weet dat jij op hem bent vragen wat hij van jouw vindt maar ze moet het wel subtiel doen.

    Hopenlijk kun je hier iets mee


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf