• Wat is het engste spel dat je wel eens hebt gespeeld?
    De mijne: Silent hill. Voor op de playstation.


    Forever.

    De Sims 2 ... Man, dat spel is levensgevaarlijk, voor je het weet is het 4 uur 's nachts en moet je alles nog doen waar je 's middags al aan had willen beginnen ... Dat is pas eng! ;D


    Nee, ik ben niet zozeer bang voor spellen, ik kick op dingen die me bang maken en whatever. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    haha die dat dat meisje ineens op je beeldscherm verschijnt. Voor op de pc. haha


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik doe alleen leuke spellen :9~ haha, nee, ik hou niet van die spanning.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Amnesia :|


    -

    Sadistic schreef:
    De Sims 2 ... Man, dat spel is levensgevaarlijk, voor je het weet is het 4 uur 's nachts en moet je alles nog doen waar je 's middags al aan had willen beginnen ... Dat is pas eng! ;D


    Nee, ik ben niet zozeer bang voor spellen, ik kick op dingen die me bang maken en whatever. :'D

    Hahaha geniaal! Of de aliens komen je halen (nerd)


    Forever.

    Volgens mij speel ik geen enge spellen?


    Everything is worse without music.

    Genius schreef:
    Amnesia :|



    Zullen wij die samen gaan spelen? Dan download ik 'm als je komt. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, ik vind Harry Potter and the Deathly Hallows eng, serieus. Ik speelde die om 23u00 fsow. En dan heb je zo van die enge geluidjes op dat spel en overal dooddoeners, man wat heb ik een heleboel mensen die nacht wakker gemaakt. ;0


    1.25

    Silent Hill, die is vreselijk eng.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    Silent Hill, die is vreselijk eng.

    Weet ik.. Ik speelde hem op klaarlichte dag, maar dat hielp niet veel want ik vond hem echt scary. Maar wel geweldig!
    Maar 'The house of the dead' is ook heel leuk :9~


    Forever.

    Amnesia: The Dark Descent.
    Geen spel die enger is dan deze.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 18:15 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Crowstorm schreef:
    Amnesia: The Dark Descent.
    Geen spel die enger is dan deze.

    Ik heb net de trailer bekeken en als je hem gewoon zo ziet lijkt hij me helemaal niet eng. Maar ik denk dat als je er helemaal inzit en hem zelf speelt dat hij héél eng is.. ;D


    Forever.

    Tendrement schreef:
    (...)
    Ik heb net de trailer bekeken en als je hem gewoon zo ziet lijkt hij me helemaal niet eng. Maar ik denk dat als je er helemaal inzit en hem zelf speelt dat hij héél eng is.. ;D
    lol, dat dacht ik ook totdat ik 'm speelde. Maar ga 'm niet spelen met zo'n attidude van ''hahah niet eng'', das is 'ie ook niet eng.
    Lichten uit, alleen in je kamer, koptelefoon op, contrast donker en een reserve onderbroek.


    I live for the applause, you will die for it.

    Crowstorm schreef:
    (...)lol, dat dacht ik ook totdat ik 'm speelde. Maar ga 'm niet spelen met zo'n attidude van ''hahah niet eng'', das is 'ie ook niet eng.
    Lichten uit, alleen in je kamer, koptelefoon op, contrast donker en een reserve onderbroek.

    Haha ik geloof er sterk in dat hij eng is! Ik wil hem zo graag spelen hé..


    Forever.

    Amnesia: The Dark Descent.
    vet leuk !!!!!! die moet ik hebben!!!


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped