• Als ik een Beta-aanvraag doe, is dat dan gratis? En wanneer zijn ze dan klaar?

    Nog een vraag:
    Waar ontvang ik een bericht van een beta-reader? Is dat in mijn inbox?

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 15:55 ]


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    wat is dat ?


    Shoganai i ne~

    Ja, dat is gratis.
    Zo snel mogelijk. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bedankt
    En Beta-aanvragen kun je doen bij een hoofdstuk in een storie.


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Hoe lang duurt het? Ik wacht volgens mij al een week Ö (Kan er ook naast zitten dat het korter is, maar vraag me dus af wat gemiddelde duur is)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja dat is helemaal gratis hoor, het kan alleen helaas nogal eens lang duren omdat sommige bèta-readers het aan de drukke kant hebben de laatste tijd. Maar zij die op dat moment online zijn doen wel heel hard hun best!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja dat is helemaal gratis hoor, het kan alleen helaas nogal eens lang duren omdat sommige bèta-readers het aan de drukke kant hebben de laatste tijd. Maar zij die op dat moment online zijn doen wel heel hard hun best!


    Moet er dan niet aan gedacht worden er wat meer aan te nemen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    €10.- per beta aanvraag.

    Nee dat is helemaal gratis en zo proberen zo snel mogelijk klaar te hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil alvast beta-readers bedanken


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Ja, dat is gratis.

    Als je een verhaal van jezelf gaat bewerken staat daar achter een hoofdstuk Beta aanvragen. Daar moet je opklikken en aangeven wat ze/hij moet doen. Na een tijdje krijg je een bericht dat een Beta hem gaat doen en dan krijg je weer bericht dat hij/zij klaar is.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 16:00 ]

    Stel dat ik hoofdstuk 1 laat Beta-readen, dan staat er een hoofdstuk achter en is niks aan mijn oorspronkelijke tekst veranderd. Wel in dat hoofdstuk daarna.



    Heb buikpijn


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Scandal schreef:
    Ja, dat is gratis.
    Zo snel mogelijk. =)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.