• Echt, zó ontzettend veel. <3

    Net ook weer ... Ik had nogal een pestbui -reden maakt niet uit- en voelde me sipjes ... Kwam ze ineens de winkel binnen, zomaar, om een knuffel te geven! En nu voel ik me een stuk beter weer, dus dankjewel mama! Ik hou superveel van je en hoe je altijd alles weet wat ik nodig hebt!
    [En papa, omdat hij er altijd is, wat er ook gebeurd!]




    En om dit nuttig te houden gaan jullie nu allemaal redenen droppen waarom jullie van jullie mama houden. ;D
    [En papa's natuurlijk ook.]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Omdat ze alles voor me over heeft <3


    Life is hard and then we die

    Uh, ze kunnen lekker koken? Nee grapje. Ik hou gewoon van ze omdat ze geweldig zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn papa omdat hij de beste papa van de wereld is en er altijd voor me is als ik hem nodig heb.
    Mijn ma, tja ik weet nu even niet wat ik er van moet vinden want ze heeft een aantal dingen gedaan die ik niet echt gewledig van d'r vind en ik wil daardoor niet meer naar school. Dus daar fighten we even over. Maar ze is oke.


    SLOAN.

    Ik hou van mijn ouders omdat ze geen seconde van mijn zijde weken toen ik in het ziekenhuis lag(flower)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eeh. Ik mag m'n ouders allebei niet.
    Het liefste zou ik bij mijn broer in huis wonen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik hou van ze beide al ben ik met mijn mama closer en omdat ze er altijd voor me is,ik er superveel tegen kan vertellen, me helpt en steunt als ik het nodig heb en dat ze ondanks haar verleden en de pijn van haar ziekte toch nog alles geeft voor ons. En mijn papa,ja,omdat ik daar mee kan botsen en 5 minuten later mee kan plat liggen van het lachen.

    Ik houd van mijn ouders omdat ze me vaak begrijpen, zonder dat ik ooit iets hoef te zeggen. Ze weten wanneer ik hulp wil en nodig heb, en wanneer niet. <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn moeder is mijn echte beste vriendin, ik hou enorm van haar.. We doen ook bijna alles samen.
    En mijn vader hou ik ook enorm..


    What is youre favo scary movie?

    i hou van me moeder omdat ze altijd achter me aan loopt om dingen te opruimen enzo maar het is goed bedoeld en ze is heel aardig <3


    Shoganai i ne~

    Mijn moeder is eh, oké.
    Mijn vader is echt geweldig, hij helpt me met alles en maakt bijna altijd tijd voor me vrij, hij neemt het voor me op en is gewoon verschrikkelijk lief <'3


    We can't spend our lives waiting to live.

    Mijn moeder staat altijd bij mijn zijde als er me iets overkomt.
    Mijn papa is meer onverschillig. Ze vertrouwen me niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik houd van mama omdat ik echt alles met haar kan bespreken. Ze er altijd voor mij is, altijd eerlijk tegen me is, en gewoon uniek, perfect en de beste is. Vooral in deze moeilijke tijd, dat het helemaal niet zo lekker loopt tussen mijn ouders, besef ik wat voor sterke vrouw ze is. <3


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik houd van mijn moeder omdat ze altijd voor me klaar staat en ik met al mijn problemen bij haar kan komen.
    Ik houd van mijn vader omdat hij me altijd steunt en me altijd opvrolijkt wanneer ik dat nodig heb.
    En natuurlijk houd ik ook van mijn tweelingbroer. Hij was vroeger mijn beste vriend en we deden van alles samen. Wanneer ik er alleen voor sta zal hij altijd voor me opkomen.
    <3

    Hebben jullie ook wel eens dat je wel kan janken omdat je je dan ineens realiseerd hoe veel je eigenlijk van je ouders houdt en heoveel ze voor je doen? Of ben ik de enige die zo vreemd is? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Normaal konden mijn vader en ik altijd goed overeen komen, maar nu is dat even veranderd en zijn mijn moeder en ik best close (:


    Olive