• Ik zit dus vanaf gisteren precies 1 maand op Quizlet. En vind het nog steeds leuk,jeeej! n_n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Proficiaat :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Haha, ik dacht echt dat jij hier al langer zat? ;'D Misschien verwar ik je met iemand anders.
    Proficiat, trouwens!(flower)


    effort never betrays you

    nice ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dreamwalker schreef:
    Haha, ik dacht echt dat jij hier al langer zat? ;'D Misschien verwar ik je met iemand anders.
    Proficiat, trouwens!(flower)

    hahaa dat kan! ;D
    dankje (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Proficiat!. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dreamwalker schreef:
    Haha, ik dacht echt dat jij hier al langer zat? ;'D Misschien verwar ik je met iemand anders.
    Proficiat, trouwens!(flower)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik had inderdaad ook al het idee dat je hier al veel langer zat. Haha. Congrats en fijn dat je het nog steeds leuk vindt hier!


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    Ik had inderdaad ook al het idee dat je hier al veel langer zat. Haha. Congrats en fijn dat je het nog steeds leuk vindt hier!

    hahaha bedankt waarom denkt iedereen toch dat ik hier langer zit? :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    (...)
    hahaha bedankt waarom denkt iedereen toch dat ik hier langer zit? :p
    Misschien dat je lijkt op een van de (oude) vaste users. En de manier hoe je op het forum praat. Het is te merken dat je het hier leuk vindt, wat postief is natuurlijk :Y)(krul), en daardoor denken mensen misschien dat je al langer actief bent. Dat is tenminste hoe ik het denk :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Misschien dat je lijkt op een van de (oude) vaste users. En de manier hoe je op het forum praat. Het is te merken dat je het hier leuk vindt, wat postief is natuurlijk :Y)(krul), en daardoor denken mensen misschien dat je al langer actief bent. Dat is tenminste hoe ik het denk :3

    ooh okee nice n_n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gefeliciteerd. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! ;D En inderdaad, doordat je jou hier vaak ziet en dat je ook veel reageert krijg je het gevoel dat je hier al langer bent. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Gefeliciteerd! ;D En inderdaad, doordat je jou hier vaak ziet en dat je ook veel reageert krijg je het gevoel dat je hier al langer bent. (:

    hahaha grappig :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hihi vet, ik 2,5 nu alweer ^^


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd (:
    over 7 dagen en 3 maanden zit ik er al weer 4 jaar o: