• Vroeger hoorde ik altijd bij zogenaamde "populaire" groepje. Gewoon, omdat ik ze aardig vond. Alleen je moest daar elke dag afspreken en dan gingen we met zijn alle energy kopen. Als ik bijvoorbeeld een keer niet kon omdat ik moest trainen, kreeg ik allemaal gezeik.
    Toen had ik besloten om niet meer bij die groep te horen. Ik was nog wel vrienden met sommige, maar ik weigerde gewoon simpel wel om elke dag af te spreken.
    Toen ik naar het middelbare ging besloot ik ook dat ik niet bij de "populaire" wilde horen en heb ik mijn eigen groepje vriendinnen.
    Maar op een of andere manier kent iedereen van het "populaire" groepje mij. En ook mensen die ik niet ken kennen opeens allemaal mijn naam. Ook al ken ik ze niet.
    En stiekem, vind ik het best wel leuk om herkent te worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat heb ik ook wel eens!
    Dan zit ik in de klas, en ik zit dan bij onbekende mensen. Dan hoor ik opeens achter me. 'Hey Shireen, heb je een pen te leen?' Die ken IK dan niet, maar hij of zij wel!
    En ja, dat vind ik ook wel leuk hihi.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Iedereen kent mij.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Héé, je hebt een nieuwe username!
    Ik denk ook wel dat iedereen van het 'populaire' groepje mijn naam kent, maar dat is meer omdat een deel van die mensen bij mij op de lagere school hebben gezeten of omdat er hier en daar een paar wel bevriend zijn met me (:


    effort never betrays you

    Iedereen van het 'populaire groepje' zijn mijn vriendin dus ik word wel herkent maar ik zit nog maar in groep 8 daar is het net ietsjes anders


    I love you Irem

    Dreamwalker schreef:
    Héé, je hebt een nieuwe username!
    Ik denk ook wel dat iedereen van het 'populaire' groepje mijn naam kent, maar dat is meer omdat een deel van die mensen bij mij op de lagere school hebben gezeten of omdat er hier en daar een paar wel bevriend zijn met me (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Leuk voor je ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    De hele klas, kent de hele klas bij ons (:

    Ik vond t niet zo leuk om herkent te worden, iedereen kende mijn naam terwijl ik hun naam dus niet kende.. en ik was dus echt niet populair x)