Nadat New Directions de sectionals in New York wonnen, stijgt het allemaal een beetje naar hun hoofd. De dames doen zich voor als echte popdiva’s en de jongens denken dat ze ware rocksterren geworden zijn. Maar dat is buiten de zinnen van hun begeleider Will Shuester gerekend: samen met zijn vriendin Holly Holiday boeken ze drie weken een vakantie bij het kamp van Holly’s zus, Dolly. De bedoeling is om iedereen terug te leren waarvoor de glee club echt voor stond: iets betekenen. Voor jezelf en voor anderen. Maar eerlijk toegegeven: Dolly Dot's Musical Camp klinkt niet echt verleidelijk, vooral niet voor doorgedraaide pubers.
Ik heb nog geen titel, dus daar gaan jullie me een beetje voor moeten helpen:
# Diva Rehab |
# Dolly Dot's Musical Camp
# Glee Camp | | |
# Dolly Dot's camp for idiots and retards |
Inderdaad, ze klinken allemaal nogal duf (': .
Rollen:
# Verassing 1: Jongen/meisje die onbewust de relatie tussen Kurt en Blaine in gevaar brengt: Blaine met Andrew Hannover (Ironisch hoe jouw username Blaine is, eigenlijk xd!)
# Verassing 2: Nog steeds een verassing: Dumbledore met Jules Savarin
# Verassing 3
# Verassing 4
# Verassing 5
# Mensen die een rolletje krijgen, maar geen verassing toegewezen krijgen, maar waarvan ik de rol toch interessant vind: Dumbledore, Onevoice
Na deze zijn er nog andere, als ik jouw rol interessant vind tenminste.
Vraagjes:
Naam:
Leeftijd: Liefst tussen de 15-25 én hierbij ook de geboortedatum vermelden
Uiterlijk: Met foto én (korte) beschrijving!
Innerlijk:
Hobby's:
Extra's: Crush, favoriete muziek, huisdier, ...
Welke titel?
Oké, om gekozen te worden moet je doen aan een aantal voorwaarden: wees origineel, geef me iets wat ik nog nooit echt gezien heb en zorg ervoor dat het karakter uitgebreid is.
Thank you very, very much (: .
[ bericht aangepast op 11 april 2011 - 13:29 ]
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.