• Ben ik dus net (een soort van opnieuw) achter gekomen (hetzelfde is me vorig jaar ook al eens gebeurd). Ik had er dus geen erg in dat ik een wondje in mijn keel heb en gooi dus plezierig 2 eetlepels sambal bij m'n noodles en wat cayennepeper en sla dat vocht in één keer achterover. Dat water was dus heet, die kruiden die erbij zaten hadden vast ook al geprikkeld op dat plekje ... Door die sambal en cayennepeper erbij heb ik nu tranen in mijn ogen.
    ... Ach ja, dat wordt huilen geblazen, want het is te lekker om te laten staan. :'D

    Wie heeft ook wel eens zoiets? Of bijv vergeten/er geen erg in hebben dat je wondjes aan je handen hebt en een sinaasappel pellen ... Ouch!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jaaa hou op, ik voel het gewoon .. Brrrr


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hihihi! Suffer with me, bitch! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Hihihi! Suffer with me, bitch! <3

    I feel your pain.. Make it stop O.O.. Hehehe, <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Een papiersnee in je vinger hebben en dan patat eten met veel zout... )'x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Haha, ik ken het.
    Je hebt van die hete paprika's -even in het NLs te zeggen- en mijn broer en ik doen die altijd best veel in de soep, alleen ik had dus een snee + hechting in mijn nek, en at het zo op. Dat deed pijn! En me broer me natuurlijk keihard uitlachen.
    Ik kreeg tranen van het brandende gevoel, en hij omdat hij teveel moest lachen. Lekker aardig zijn we weer! x'D


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    LittlePirate schreef:
    Een papiersnee in je vinger hebben en dan patat eten met veel zout... )'x


    Ook zo'n leuke, ja. ;-;

    Die andere met die peper lijkt me ook vrij pijnlijk, ja! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Auw, en nee.. eigenlijk nog nooit gehad, als je zout eten met wondjes aan lippen/vingers niet mee telt, hahaha.

    Acceptance schreef:
    Auw, en nee.. eigenlijk nog nooit gehad, als je zout eten met wondjes aan lippen/vingers niet mee telt, hahaha.


    Oh dat telt ook hoor! Van die kleine rotdingetjes die dan zo verdomde zeer doen! 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ben een paar weken terug geopereerd aan mijn kaak, het is nog steeds een open wond, dus ik a kokendhete, zoute pizza eten...

    YEAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWW


    THAT'S HOW I ROLL

    Lolol fail, heb ik nooit last van. xd


    Numbers.

    Ik herken het zo o.o

    Ik had een snee in mijn vinger -lang geleden-, en mijn zus zei dat het snel heelde zeg maar als je er zout op smeerde..
    nou, dat deed pijn 0.O


    Me so good.

    Gebeten aan de binnenkant van mijn mond °ja dat doet pijn° en toch door blijven eten.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»