Van school. Ik ben zegmaar dit jaar van vwo naar havo gegaan, en mijn klas is echt... een hel ;\ ik word serieus gek. Ik heb op de hele havo 1 vriendin, S. die me ook elke keer naait zonder dat ze het zelf doorheeft. En haar vriendin A. heeft opeens een hekel aan mij, omdat ik zogenaamd haar probeer af te pakken? Vorige week lulde A. over mij dat ik dronken was tijdens mijn presentatie. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Vanmiddag in de klas begon een jongen me dik belacheljik te maken - ik zat ook nog eens helemaal alleen in een rij van de klas - en niemand zegt er iets van, ook S. niet? & nog zoiets leuks.. Ik vroeg aan S. of ze het volgende uur naast me wilde zitten, zegt ze nee omdat ze al naast A. ging. En daarna; maar we kunnen bij Duits wel naast? Toevallig wist ik dat A. er dan niet was. Ik voel me gewoon echt een 3e keus of weet ik veel wat. Sorry dat jullie dit zeikverhaal moesten lezen maar ik weet niet wat ik nou moet doen?
[ bericht aangepast op 7 april 2011 - 20:24 ]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.