• Van school. Ik ben zegmaar dit jaar van vwo naar havo gegaan, en mijn klas is echt... een hel ;\ ik word serieus gek. Ik heb op de hele havo 1 vriendin, S. die me ook elke keer naait zonder dat ze het zelf doorheeft. En haar vriendin A. heeft opeens een hekel aan mij, omdat ik zogenaamd haar probeer af te pakken? Vorige week lulde A. over mij dat ik dronken was tijdens mijn presentatie. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Vanmiddag in de klas begon een jongen me dik belacheljik te maken - ik zat ook nog eens helemaal alleen in een rij van de klas - en niemand zegt er iets van, ook S. niet? & nog zoiets leuks.. Ik vroeg aan S. of ze het volgende uur naast me wilde zitten, zegt ze nee omdat ze al naast A. ging. En daarna; maar we kunnen bij Duits wel naast? Toevallig wist ik dat A. er dan niet was. Ik voel me gewoon echt een 3e keus of weet ik veel wat. Sorry dat jullie dit zeikverhaal moesten lezen :3 maar ik weet niet wat ik nou moet doen?

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 20:24 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat had ik ook, maar gelukkig had ik andere vriendinnen. En ik heb ondekt dat die andere vriendin veel meer om me gaf. Dus, misschien is het een optie om wat nieuwe vriendinnen te maken.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Somers schreef:
    Dat had ik ook, maar gelukkig had ik andere vriendinnen. En ik heb ondekt dat die andere vriendin veel meer om me gaf. Dus, misschien is het een optie om wat nieuwe vriendinnen te maken.


    Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. Sowieso heb ik niet echt mensen waar ik uberhaupt vrienden mee wil worden daar..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. Sowieso heb ik niet echt mensen waar ik uberhaupt vrienden mee wil worden daar..

    Het is inderdaad niet echt makkelijk om vriendinnen te maken, maar je kan het anders ook tegen haar vertellen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. Sowieso heb ik niet echt mensen waar ik uberhaupt vrienden mee wil worden daar..

    Wick heeft vandaag tegen me gezegt: 'Sevda, jij vind echt alles goed! Je bent gewoon helemaal relaxt, maar laat niet over je heen lopen.'
    Als ze zeggen dat jij dronken was bij de presentatie moet je gewoon antwoorden: 'Aah, ja sorry. Voor mijn presentatie heb ik een paar glazen bacardi op. Ik kon het niet laten!'

    Maar dat van A en S die samen vaak gaan zitten. Dat herken ik. Maar lieve schat, dat A en S nu eenmaal beter bevriend zijn met elkaar. So be it.
    Ten eersten, als ik dit zo lees, kun je het amper vriendinnen noemen, na wat ze je flikken.
    Ten tweeden, je kunt S niet dwingen je aardiger te vinden dan A. Ze probeerd nu eenmaal de beste oplossing te zoeken, zodat jullie allen 3 tevreden zijn. En zij ziet dit als dé oplossing.

    Somers schreef:
    Dat had ik ook, maar gelukkig had ik andere vriendinnen. En ik heb ondekt dat die andere vriendin veel meer om me gaf. Dus, misschien is het een optie om wat nieuwe vriendinnen te maken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    links laten liggen, beter geen vrienden, dan vrienden die je naaien >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    w00t 2x zelfde reaxie >,<

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 20:50 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Wick heeft vandaag tegen me gezegt: 'Sevda, jij vind echt alles goed! Je bent gewoon helemaal relaxt, maar laat niet over je heen lopen.'
    Als ze zeggen dat jij dronken was bij de presentatie moet je gewoon antwoorden: 'Aah, ja sorry. Voor mijn presentatie heb ik een paar glazen bacardi op. Ik kon het niet laten!'

    Maar dat van A en S die samen vaak gaan zitten. Dat herken ik. Maar lieve schat, dat A en S nu eenmaal beter bevriend zijn met elkaar. So be it.
    Ten eersten, als ik dit zo lees, kun je het amper vriendinnen noemen, na wat ze je flikken.
    Ten tweeden, je kunt S niet dwingen je aardiger te vinden dan A. Ze probeerd nu eenmaal de beste oplossing te zoeken, zodat jullie allen 3 tevreden zijn. En zij ziet dit als dé oplossing.


    Wat zij zegt. (:


    We accept the love we think we deserve.

    SinCity schreef:
    links laten liggen, beter geen vrienden, dan vrienden die je naaien >,<

    ind


    Only those who listen can hear

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Wick heeft vandaag tegen me gezegt: 'Sevda, jij vind echt alles goed! Je bent gewoon helemaal relaxt, maar laat niet over je heen lopen.'
    Als ze zeggen dat jij dronken was bij de presentatie moet je gewoon antwoorden: 'Aah, ja sorry. Voor mijn presentatie heb ik een paar glazen bacardi op. Ik kon het niet laten!'

    Maar dat van A en S die samen vaak gaan zitten. Dat herken ik. Maar lieve schat, dat A en S nu eenmaal beter bevriend zijn met elkaar. So be it.
    Ten eersten, als ik dit zo lees, kun je het amper vriendinnen noemen, na wat ze je flikken.
    Ten tweeden, je kunt S niet dwingen je aardiger te vinden dan A. Ze probeerd nu eenmaal de beste oplossing te zoeken, zodat jullie allen 3 tevreden zijn. En zij ziet dit als dé oplossing.


    Het probleem is dat S. nog wel gewoon heel lief tegen me doet als ik alleen met haar ben ofzo. Ik dwing haar helemaal niet mij aardiger te vinden dan A, iig zo bedoel ik het echt niet. Van mij mogen ze best bevriend met mekaar zijn, maar A. hoeft niet jaloers te gaan doen omdat ik haar zogenaamd afpak. En ik weet ook dat S. die dingen niet zo bedoelt, maar dat ze dat gewoon van zichzelf niet doorheeft. Ik denk dat ik maar gewoon een keer met haar ga praten ofzo..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ze is je eigelijk niet waard, zoek betere vriendinnen


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Dit heb ik op dit moment en ik heb geen idee wat ik eraan kan doen.


    Olive

    Ik heb ook een rotklas hoor, maar ik heb gelukkig nog vriendinnen uit andere klassen, maar ik ga gewoon van school veranderen volgend jaar.


    Save me from myself.