• Hi.

    Wij (onze klas) hebben een docent Nederlands en we vinden dar ze eigenlijk heel oneerlijk is qua opgave van huiswerk. Ons huiswerk staat op internet en ze vind dat we daar zelf maar moeten kijken (alle andere docenten geven het meestal ook nog gewoon aan/schrijven het op het bord) en we krijgen er bijna nooit tijd voor in de les, dit hele schooljaar hebben we misschien 2 of 3 keer in de les kunnen werken. Meestal lult ze het vol met 'uitleg' die we al tig keer gehad hebben, of we moeten (onze eigen) proefwerken nakijken. Meestal geeft ze ook dubbel op; huiswerk én een project/proefwerk/alledrie.

    Vraag: Is dit eerlijk en zijn wij gek geworden of ligt 't aan dat mens? We zijn al naar onze mentor geweest en die 'zou er naar kijken', maar ik ken d'r en die zal er niks aan doen.

    Groetjes.

    Eh, dat heb ik altijd al gehad. Wij hebben een studiekalender óf het internet. Wij moeten zelf in de gaten houden of we huiswerk, proefwerk of een overhoring hebben, en de leraren geven bijna nooit iets op. In de lessen wordt er bijna ook alleen maar aandacht besteed aan uitleg en ik vind het wel prima zo. Dus ik vind dat het gewoon eerlijk is.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik haat leraren, daarom skip ik ook altijd :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zou me dan persoonlijk best wel genaaid voelen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Spanjaard schreef:
    Ik haat leraren, daarom skip ik ook altijd :x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Trouwens vroeger haatte ik dat,nu zit ik niet meer op school :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is vrij normaal hoor. Ok dat ze het niet opschrijft is niet fijn maar zo erg is dat toch niet,print het uit dan heb je een planner.
    Bij veel vakken heb ik ook gen tijd om huiswerk te maken,het is niet voor niets HUISwerk.
    Proefwerken zo nakijken helpt meestal wel meer dan hem gewoon terug krijgen.
    Als ze uitleg geeft die je al ken dan kan je toch huiswerk maken?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind dat oneerlijk, want je moet tijd krijgen om je huiswerk te maken en uitleg over je proefwerk te krijgen.

    Impure schreef:
    Ik zou me dan persoonlijk best wel genaaid voelen..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dat is inderedaad heel oneerlijk maar kunnen jullie dan niet zelf met haar praten?

    aan de ene kant STOM andere kant je kan het niet verandering


    Love is bigger, than the presure to be perfect <3

    Bij ons is het: huiswerk is huiswerk, dat moet je dus thuis maken en niet op school. Wat ik trouwens best logisch vind.


    Opgeven is geen optie.

    Ik snap jullie probleem echt niet, het is zelfstandig werken en leren plannen. Hoe denken jullie dat anders later te gaan doen als jullie gaan werken en op jullie zelf gaan wonen?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik snap jullie probleem echt niet, het is zelfstandig werken en leren plannen. Hoe denken jullie dat anders later te gaan doen als jullie gaan werken en op jullie zelf gaan wonen?

    Meh, precies!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben het eens met Poseidon. Bij ons geven ze het soms op, soms niet. Je moet het zelf maar uitzoeken. En ontleed huiswerk eens; huis - werk, werk voor thuis, NIET voor school.


    Olive

    Poseidon schreef:
    Ik snap jullie probleem echt niet, het is zelfstandig werken en leren plannen. Hoe denken jullie dat anders later te gaan doen als jullie gaan werken en op jullie zelf gaan wonen?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.