• Over hindernissen springen zie je meestal paarden doen. Maar Luna de koe uit Duitsland kan het ook. Dat komt door haar baasje, de 15-jarige Regina Mayer uit Laufen. Die wilde graag een paard, maar dat mocht niet van haar ouders. Dus vatte ze een koe bij de hoorns.

    Twee jaar geleden werd Luna geboren op de familieboerderij. Eerst ging Regina met haar lopen in het bos. Daarna liet ze de koe steeds meer wennen aan fysiek contact en ruitermateriaal. Na ongeveer een half jaar ging ze op Luna zitten. In het begin werd Luna daar heel nerveus van, maar inmiddels brengen ze elke middag na school samen door. Ze rijden een uur, waarbij Luna over hordes van boomstammen en bierkratjes springt. De koe begrijpt commando's als 'gaan', 'blijf' en 'galop' - als ze er zin in heeft. "Ze kan erg koppig zijn, maar ook erg schattig", aldus Regina.


    Lol, ik wil ook springen met een koe :9~

    Bron + cool filmpje als je het nog wilt zien x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    5 april?


    Life is hard and then we die

    Haha -out-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh my god zooooo cool! :9~ En die koe springt echt teringhoog voor een koe, lol.

    PUKKELxDING schreef:
    5 april?


    Nee mattie, ga het filmpje maar kijken 8D
    Het is zo awesome!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Geniaal xd


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind koeien veel stoerder dan paarden.


    Food.

    Geniaal! Ö
    Die koe kan echt hoog springen.
    Leek net een paard :Y)

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 16:44 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik had het bij Duits gelezen+gezien.
    Het lijkt me echt verschrikkelijk vervelend zitten/rijden. Koeien zijn daar gewoon niet voor bedoelt. Maarja...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik wil die koe hebben. <3


    Destroy what destroys you.