Ik ben echt bloedchagrijnig en strontgeirriteerd.
Ik zou met een meisje (P, for example) naar een dansschool gaan, omdat ik al heel lang graag wou, en zij wou ook wel. Toen, een dag voordat we naar de proefles zouden gaan, zei ze dat ze niet meer wou. Heel randomly, zomaar. En omdat we dus nog met een ander meisje zouden gaan, wou ze niet dat wij gingen, want dan voelde ze zich buitengesloten. Nou, wij dus maar niet gegaan, ik heel erg balen natuurlijk. Heeft ze(P) ook ruzie gekregen met dat andere meisje, die ook zou gaan. Hoor ik gister opeens van dr, dat ze morgen naar de proefles gaat, ookal wou ze een paar maanden geleden niet, en toen ik vroeg waarom ze nu opeens wel wou, flipte ze helemaal op me, van dat ik haar niks gun, dat ze me haat, me een kutwijf vind, dat ik dr 'droom tegenhoud'. Nouja zeg, alsof zij zoveel doet voor mij, maarja.
Ze doet maar wat ze wilt, ik ga naar een andere dansschool.
Misschien heel dom, maar ik ben nu gewoon echt heel boos, zeker omdat ze nu ook op twitter zit van; 'oooh, jammer dat je niet gaat, hahaha' 'Tja, moet je maar niet hockey hebben' & 'Da's kut voor je'.
Ja sorry hoor.
I hope heaven needs you more than I do now.