• Ik heb mn programma weer, en ik wil weer covers maken. Dus wie wilt er één? _O_
    Wil je zo vriendelijk mogelijk zijn en dit in gaan vullen?

    Tekst die je wilt;
    link naar story;
    Plaatjes (?);
    Of misschien tips;

    Ik ga m'n best doen!
    (krul)

    Wachtlijst.
    - Concrete
    - Sambalbij
    - devilsoulzz
    - Remington
    - Bollocks
    - Confringo
    - xButtercup
    -
    No limit.


    Niet tevreden? Je kan het me vertellen waar ik iets niet goed heb gedaan.

    oh en, door de weeks heb ik amper tyd om aan de slag te gaan met jullie covers. In het weekend heb ik al de tyd!

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 21:28 ]

    Tekst die je wilt; titel en daaronder, why wasn't it me?
    link naar story;http://www.quizlet.nl/stories/47205/i-do-this-for-you-big-brother/
    Plaatjes (?); Ik geef je carte blance


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nee dankje.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    titel: ROOM
    foto: deze
    ondertitel: Mom say's we're going to escape, but I know she means that I'm going to escape
    story: http://www.quizlet.nl/stories/47183/room/
    bij voorbaat dank:P

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:31 ]

    titel: behind the scenes
    link: srry, hij is nog niet geactiveerd :$ dus ik heb ook geen link
    foto's: iets met een viool en iets van theatergordijnen
    verder bladmuziek ofzoww of een jongen waarvan je het gezicht niet kunt zien
    laat je fantasie er verder maar op los^^
    thnx!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Zou je van deze foto een cover kunnen maken?
    De titel is: The Polyjuice Potion Enigma
    als het kan ook nog met een foto van Viktor Krum erbij, mocht dat niet lukken, dan alleen de titel ^^

    surprise me ^^

    Tekst die je wilt; This is War.
    link naar story; http://www.quizlet.nl/stories/47272/this-is-war/
    Plaatjes (?); als je het kan vinden, iets met een jongen en een meisje die heel dramatisch (met armen naar elkaar uitgestrekt) bij elkaar proberen te komen, maar iets onzichtbaars houdt ze tege
    Of misschien tips; maak er iets moois van =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als Naomi, een 60-jarige vrouw, drie oude fotoalbums terugvind kijkt ze terug op haar leven, bij elke foto zit een andere herinnering vast, de ene al wat zwaarder dan de andere.

    Oké, dit is misschien een vage uitleg maar je krijgt dus zo een beetje heel haar levensverhaal te weten via herinneringen die ze ophaalt bij de foto’s
    hierbij wil ik dus een cover,
    titl: nog geen
    onderwerp: Is wel duidelijk denk ik
    Foto's /eigen ideeën: Ik was aan het denken aan een oude vrouw of iemand met oude foto's ofzo.

    hij staat nog niet on

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 7:48 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Tekst die je wilt; Who will win? They or the world? - zoiets - Iets met de laatste zin van mijn inleiding (Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?) Maar als je zelf een beter idee hebt vind ik het ook goed! (:
    link naar story; Het Doolhof
    Plaatjes (?); Hmm. Ik wil sowieso iets met een jongen en een meisje dat naar elkaars hand reiken, maar er niet bij kunnen. Verder iets met 'licht' en 'donker', je snapt wel wat ik bedoel als je de inleiding van mijn story leest xd.

    Inleiding:
    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    Verder; verras me maar (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wanneer gaat mijn cover af zijn ?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right