• ...ziek zijn? Ik heb vannacht nauwelijks geslapen en nu kom ik er net vanochtend achter dat ik waarschijnlijk nog een Spaans opdracht moet doen. Ik weet namelijk niet meer wanneer het ingeleverd moest worden (ik had het wel in mijn agenda staan, maar blijkbaar op de verkeerde datum), dus heb ik geen idee of ik al te laat ben, of het vandaag nog mag of dat we er nog meer tijd voor hebben. Ik heb al op de site gekeken waar we het moeten inleveren, en waar de deadline eigenlijk zou moeten staan, maar er staat 'geen deadline', hoewel die er echt wel is. ><

    En die opdracht moesten we in tweetallen doen. Als ik alleen voor mezelf een onvoldoende zou riskeren zou ik de docente wel gewoon een mailtje sturen dat ik ziek ben, en of ze me uitstel wil geven ofzo. Maar ik wil dat andere meisje natuurlijk niet een slecht cijfer geven omdat ik me niet aan mijn deel van de afspraak heb gehouden.

    Maar ik kan me nu écht niet concentreren op Spaans, want ik heb koppijn, zit constant te snotteren, ben misselijk en voel me gewoon verschrikkelijk. Dus wat moet ik nou doen? )':


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mag je geen uitstel ofso?


    I love BTR and One Direction!

    Ik zou eerst en vooral een smsje zenden naar dat meisje om te vragen wanneer het af moet zijn. Dan heb je mss nog tijd over en kan je eerst uitzieken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mail je leraar/lerares met de vraag om uitstel en neem de volgende les een briefje mee met een handtekening van je ouders en hun verhaal over dat je werkelijk ziek was. Mail gelijk ook dat meisje erover.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Sterkte ik weet hoe je je voelt,heb precies hetzelfde als jou. Alleen gelukkig dat ik geen Spaanse opdracht moet doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.