Ik ga 16 april naar een feest van een vriendin van me en haar feestthema is : New Kids. Dus iedereen moet verkleed als een soort van sjomp enz x) Gaat er vast geweldig uitzien.
Paradox schreef:
Ik ga 16 april naar een feest van een vriendin van me en haar feestthema is : New Kids. Dus iedereen moet verkleed als een soort van sjomp enz x) Gaat er vast geweldig uitzien.
Haha, met school is er een fuif en het thema is film en onze klas had step up dus gaat iedereen in trainingsbroek en gaat die tot onder hun kont trekken en een kei stoer onderboek aandoen. Ik heb een roze met hartjes, haha.
TOMLINSON schreef:
(...) Haha, met school is er een fuif en het thema is film en onze klas had step up dus gaat iedereen in trainingsbroek en gaat die tot onder hun kont trekken en een kei stoer onderboek aandoen. Ik heb een roze met hartjes, haha.
Geweldig, haha.
Als ik naar new kids party ga doe ik een grote trainingsbroek aan waar een zwarte verf vlek op zit x) Met daarboven een grote tshirt ofzo en mijn broek bij all stars in gepropt. ( heb namelijk geen nikes ofz. ) Hahaha.
Paradox schreef:
(...)
Geweldig, haha.
Als ik naar new kids party ga doe ik een grote trainingsbroek aan waar een zwarte verf vlek op zit x) Met daarboven een grote tshirt ofzo en mijn broek bij all stars in gepropt. ( heb namelijk geen nikes ofz. ) Hahaha.
Haha, ik doe de oversized sweater aan van mijn broer, mijn nerdbril en de cap van mijn beste vriend.