• Is hier al eens iemand naar Generator in Berlijn geweest?
    (hostel/hotel)

    Ik ga daar over 2 weken heen op kamp met school en ik ben wel benieuwd of het een beetje leuk is daar! (:
    In iedergeval schijnt die bar/club die er bij zit heel vet te zijn dus dat is al een plus puntje (A)


    dream, dare, fly!

    Ik wel in Londen :9~ Die's wel leuk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goblin schreef:
    Ik wel in Londen :9~ Die's wel leuk.


    Jaah? :3
    *hoopt dat Berlijn dan ook leuk is haha x'D*

    Ik heb alle 65 recensies gelezen en iedereen is er wel positief over behalve dat het eten niet te eten is daar x'D


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Jaah? :3
    *hoopt dat Berlijn dan ook leuk is haha x'D*

    Ik heb alle 65 recensies gelezen en iedereen is er wel positief over behalve dat het eten niet te eten is daar x'D

    O, haha. Dat was daar ook zo. 't Eten was echt goor :x Maar wel een leuke discotheek, internetcafé en een barretje 'nzo. Alleen wel erg streng :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goblin schreef:
    (...)
    O, haha. Dat was daar ook zo. 't Eten was echt goor :x Maar wel een leuke discotheek, internetcafé en een barretje 'nzo. Alleen wel erg streng :'D


    Aah dan gaan we wel in de stad eten haha net als vorig jaar op kamp in Sneek :')
    Aah hoezo streng?


    dream, dare, fly!

    Ik zal je vertellen ik ben er geweest, vorig jaar met het WK voor school. Het was prachtig. Het eten daar in het hotel is niet te harden, maar ik heb nog wel een paar tips voor je. Er is namelijk om de hoek een zaakje waar je eerst met de roltrap naar beneden kan waar een goedkope supermarkt zit, tegenover het hotel zit een Burger King en om de hoek zit ook een heerlijke kebabs zaak, alleen ze zijn er wel super streng in het hotel, zo waarschuwen ze vaak dat je niet hard mag praten en naar elfen moet het stil zijn op de gangen, er is iemand bij ons weg gestuurd dus ik zou je wel gedragen :')


    Everything is worse without music.

    Roadie schreef:
    (...)

    Aah dan gaan we wel in de stad eten haha net als vorig jaar op kamp in Sneek :')
    Aah hoezo streng?

    Sneek! (baby)

    Ehm, 's avonds stil zijn na een bepaalde tijd 'nzo :'D Maar ze hadden hun handen vol aan ons :x Roken binnen een bepaalde lijn, geen drank mee naar binnen nemen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Linyola schreef:
    Ik zal je vertellen ik ben er geweest, vorig jaar met het WK voor school. Het was prachtig. Het eten daar in het hotel is niet te harden, maar ik heb nog wel een paar tips voor je. Er is namelijk om de hoek een zaakje waar je eerst met de roltrap naar beneden kan waar een goedkope supermarkt zit, tegenover het hotel zit een Burger King en om de hoek zit ook een heerlijke kebabs zaak, alleen ze zijn er wel super streng in het hotel, zo waarschuwen ze vaak dat je niet hard mag praten en naar elfen moet het stil zijn op de gangen, er is iemand bij ons weg gestuurd dus ik zou je wel gedragen :')


    Hahah oh Burger King tegenover het hotel??? OHH DAT WEEKJE OVERLEEF IK WEL (A)
    hahah ohh wedden dat dat bij ons ook gaat gebeuren dat iemand weg gestuurd word? Serieus wij hebben zo'n drukke 2 jaars gedeelte x'D


    dream, dare, fly!

    Goblin schreef:
    (...)
    Sneek! (baby)

    Ehm, 's avonds stil zijn na een bepaalde tijd 'nzo :'D Maar ze hadden hun handen vol aan ons :x Roken binnen een bepaalde lijn, geen drank mee naar binnen nemen.


    Gaan ze dat allemaal controleren van drank enzo? Want wij waren dat nou juist van plan om drank mee te nemen :')


    dream, dare, fly!

    Ik ga over ... 4 weken naar een hostel in Berlijn, maar geen idee welke :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga over ... 4 weken naar een hostel in Berlijn, maar geen idee welke :P


    Aah jammer anders zaten we misschien wel bij elkaar in hetzelfde hostel x'D


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Gaan ze dat allemaal controleren van drank enzo? Want wij waren dat nou juist van plan om drank mee te nemen :')

    Niet als je 't goed verstopt 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Roadie schreef:
    (...)

    Hahah oh Burger King tegenover het hotel??? OHH DAT WEEKJE OVERLEEF IK WEL (A)
    hahah ohh wedden dat dat bij ons ook gaat gebeuren dat iemand weg gestuurd word? Serieus wij hebben zo'n drukke 2 jaars gedeelte x'D

    Haha, hij moest alleen met de trein terug enzo omdat hij een lampje per ongeluk had stuk gegooid, personeel kan daar ook Nederlands vandaar dat wij er vaak bij waren, vooral op alcohol gebruik. En je komt vast niet met al de klassen bij elkaar op de gang maar verspreid door het hele hotel. Als je 's avonds wil nachtbraken moet je gewoon lekker bij de restaurantjes gaan zitten, anders heb je zo mot haha!


    Everything is worse without music.

    Ze controleerden zelfs onze kamers o__o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goblin schreef:
    Ze controleerden zelfs onze kamers o__o

    Iel onze ook, ze trapte bij ons de deur bijna in man, omdat we niet meteen open deden. O_o


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    (...)
    Haha, hij moest alleen met de trein terug enzo omdat hij een lampje per ongeluk had stuk gegooid, personeel kan daar ook Nederlands vandaar dat wij er vaak bij waren, vooral op alcohol gebruik. En je komt vast niet met al de klassen bij elkaar op de gang maar verspreid door het hele hotel. Als je 's avonds wil nachtbraken moet je gewoon lekker bij de restaurantjes gaan zitten, anders heb je zo mot haha!


    Hahah okay! ^^
    Thanks voor de tips haha x'D


    dream, dare, fly!