• Voor deze story:

    Melody is Bella's tweelingzus. Vnaaf haar 4e doet Melody al fanatiek aan ballet, en ze is vastbesloten om de beste ballerina ter wereld te worden. Tot haar moeder Renee hertrouwd met Phill. Bella en Melody verhuizen naar Forks, waar hun biologische vader nog steeds woont. Bella wordt verliefd op de prachtige, maar rare jongen Edward. Melody voelt zich alleen, achtergelaten en onbegrepen. Dan is er ook nog Mike, de jongen met de iets te losse handen, en de mensen op school wie haar zo afschuwlijk negeren en pesten. Langzaam maar zeker verliest ze zichzelf in haar ballet, en in haar strijd om 'perfect' te zijn.


    Misschien iets met zulke plaatjes ofz?








    Kies er maar een uit, of zoek er zelf een bij, en dan misschien een blondharig meisje erdoor heen? Kijk zelf maar!
    En de titel is ; Perfection. Graag erdoor heen, superbedankt!

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 14:11 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    euhm...

    Ik wil wel, maar kan de plaatjes niet zien :(


    We'd be forever young, think of it!

    Ik ook niet, weet iemand waar dat aan ligt? Het is gewoon goed tussen img en /img in en ook gewone links etc. ;o


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik wil het wel voor je proberen hoor, voor de mensen die de plaatjes willen zien, rechtermuisknop en dan url kopieren en een nieuwe link maken (:


    Everything is worse without music.


    Zoiets ;D?


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:


    Zoiets ;D?


    Mooi, superbedankt!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    (...)

    Mooi, superbedankt![/quote
    No problem! :9~


    Everything is worse without music.