• Zou ik het vertellen =O
    Jah? ok [zo nee ga gwn weg ;D]

    Maar ehm nee, ik voel me de laatste dagen [ok sinds gisteren ;$]
    Kut, zenuwachtig, nerveus. Ik weet niet..
    Nja, heb koppijn, nja niet echt koppijn maar er zit wel iets. Ik kan niet verklaren wat [Ik word dus nooit dokter ofzo xd].
    Nja, gister avond was ik weer vrolijk ;D [ghehe vertel maar niet wrm]
    & nja nu gwn weer hele dag, niet echt misselijk maar ook niej geweldig.
    Beetje down, afwezig, duf, wazig & ow, vergeet et jankerigheid niet...
    Serieus o-O. Kword gek van mezelf.

    Dat was het, dank u voor et lezen van mijn zeik ding ;D of zo..
    Moest et gewoon eventjes kwijt of zo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    heb je misschien stress? of ben je ergens zenuwachtig voor? of zit je met een probleem?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nja, ik weet niet.
    Het kan.. Maar ik weet niet zeker of dat et is.. Ik bedoel dan had ik dr al langer last van moeten hebben of niet?

    [Ik wil van deze school af, ik zit ontiegelijk te twijfelen over wat ik wil ga doen. Dus wil ik na dit jaar de HAVO doen. Alleen ze doen beetje moeilijk.. Nja, ik weet ff niet hoe et allemaal in elkaar zat..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat heet gewoon een kut-dag, heb ik ook soms.
    Maar dat gaat wel over.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Awh, da's vervelend.

    Fellatio schreef:
    Nja, ik weet niet.
    Het kan.. Maar ik weet niet zeker of dat et is.. Ik bedoel dan had ik dr al langer last van moeten hebben of niet?

    [Ik wil van deze school af, ik zit ontiegelijk te twijfelen over wat ik wil ga doen. Dus wil ik na dit jaar de HAVO doen. Alleen ze doen beetje moeilijk.. Nja, ik weet ff niet hoe et allemaal in elkaar zat..]

    Ontspan even, neem een lekker bad en denk nergens aan (;


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Amused schreef:
    Dat heet gewoon een kut-dag, heb ik ook soms.
    Maar dat gaat wel over.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    iloveminke schreef:
    (...)
    Ontspan even, neem een lekker bad en denk nergens aan (;


    Kheb net gedoucht (: korter dan normaal.. vaag.. dacht dat ik er lang genoeg onder stond ;P. Mja ik voel me gelukkig al wel wat beter (: heb alleen nog wel zo'n misselijk achtig gevoel.. en hoofdpijn.. maar dat komt omdat me ma net 2 vlechten heeft gemaakt en die best strak zitten ;P [ben morgen jarig en zulke krullen van een vlecht vind ik wel leuk staan ;D]


    Mja, iedereen, bedankt voor et lezen en reageren (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ga gewoon lekker naar bed. Dat is nog het beste medicijn. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.