Oke, ik heb een paar verhalen, waar ik er tenminste een van wil accctiveren. Ik zet hier drie ideen neer.
Romi is een miesje met een leven wat niet zo goed is. Elke maand komt ze smane met haar zus net rond met het geld dat ze hebben. Dan overlijd haar zus ook nog tijdens een justin bieber concert. Ze moet al haar vrienden en bezittingen in nederland achter laten omdat ze met justin mee op tour gaat. Zal zij ooit nog de positieve kanten van het leven zien of wilt ze net als haar moeder en zus naar de hemel gaan? Dit is het enige verhaal waar ik al een titel voor heb bedacht, namelijk: take me to heaven and let me there.
Luna is het tienminuten oudere tweelingzusje van de justin bieber. Alleen weeet hij niks van haar bestaan af en weet zij niet dat ze familie van hem is. Als ze door een bende in elkaar geslagen word vinden haar opa en oma haar als ze bewusteloos voor hun huis ligt. Justin en pattie worden overgevlogen en justin krijgt voor het eerst te horen dat hij een zusje heeft. Allleen wilt zijn zusje niks met hem of de reas van de familie te maken hebben en wilt liever terug naar de bende waar ze is opgegroeit. Ze doet zich voor als een mesije zonder emotie, maar zal er ook nog ergens een beetje emotie in haar schuilen?
En dan de laatste lilly-rode is opgegroeit als de dochter van twee fbi agenten. Haar ouders zijn al twee jaar dood als ze smamen met haar beste vriendinword ontvoerd door justin bieber. Justin denkt dat lilly-rose weet waar zijn vader is maar ze heeft geen idee. Toch laat hij haar gevangen en geeft haar vriendin aan christian. Christinan behandeld haar vol respect en ze worden ook een stelletje, maar tussen justin en lillt-rose loopt het niet zo goed af. Ze hebben een hekel aan elkaar, voorall sinds justin haar probeerde te verkrachten en zij in zijn gezicht spugde. Kan het oiit goedkomen tussen deze twee of blijven het gezworen vijhanden. Komen lilly-rose en haar vriendin ooit nog vrij of blijven ze gevangen?
Nou dsat waren dus mijn drie verhalen, dus zeg maar welke jullie de leukste lijkt.
"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy