• Oké het is niet iets ergs en het gaat over hier op Quizlet, be warned. 8D


    Ik las net een hoofdstuk van iemand -ik ga natuurlijk geen namen noemen- van een verhaal -ik ga natuurlijk, hihi, geen titels noemen- die zowat haar lezers dwong/dwingde (EEEH?!) om kudo's te geven. Ik schrok er gewoon van. Natuurlijk mag zij dat zelf weten en ik heb er ook niks mee te maken, maar why?

    Oké ik wilde dit gewoon even kwijt, niet dat ik er mee zit ofzo. Maar waarom maken mensen er zo'n wedstrijd van? Tuurlijk, het is ook leuk om in de top 5 te staan, maar eh?

    Pfoe, ik ben druk.... (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    blady god! (vind ik een leuk woord)
    maar ik vind qua mijn mening dit een beetje te ver gaan.
    ik snap wel dat je graag kudo's en reacties krijgt en in de top 5 wilt maar dwingen gaat mij iets te ver :S


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oké dan.

    Weard persoon?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toevallig niet mijn verhaal??? -aa-


    <3

    Haha dat zou ik wel zijn. :Y) Maar ach ze houden er toch van om ze te geven en zeiken er zelf niet over dus waarom zou je er iets tegen hebben?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Haha dat zou ik wel zijn. :Y) Maar ach ze houden er toch van om ze te geven en zeiken er zelf niet over dus waarom zou je er iets tegen hebben?


    Nee, jij was het niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hortons schreef:
    Toevallig niet mijn verhaal??? -aa-


    Nee, jij ook niet. (:


    Zoals ik al zei, ik noem geen namen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Nee, jij was het niet. (:

    oke dan ben ik opgelucht.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Haha dat zou ik wel zijn. :Y) Maar ach ze houden er toch van om ze te geven en zeiken er zelf niet over dus waarom zou je er iets tegen hebben?


    ja daar heb je wel ook wel gelijk in (A)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    ik vind dat zo kansloos altijd hé, maar dat is meer omdat kudo's mij niet boeien ='D Als ik een verhaal goed vind, dat plaats ik een reactie -als ik daar tijd voor heb-, en dat vind ik meer waard dan een kudo. Ook vind ik het feit dat ik abo's heb al een hele eer.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:13 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Caribbean schreef:
    (...)

    Nee, jij ook niet. (:


    Zoals ik al zei, ik noem geen namen.


    Maar ik ben het toch? Of niet. Want ik zag dat je mijn hoofdstuk geleden had, en je plaats dit bericht. Je mag eerlijk zijn tegen mij.


    <3

    hortons schreef:
    Toevallig niet mijn verhaal??? -aa-
    En dat zeg je om stiekem lezers te lokken? (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    hortons schreef:
    (...)

    Maar ik ben het toch? Of niet. Want ik zag dat je mijn hoofdstuk geleden had, en je plaats dit bericht. Je mag eerlijk zijn tegen mij.


    Nee nee, ik lees vaak de verhalen die net niet in de top staan en die nog een blauw linkje hebben. Ik wil die altijd grijs hebben.

    Dit is eigenlijk niet van vandaag, maar ik ben nu in een drukke bui en moest een topic plaaten. Voila, daar heb je een topic. :Y)

    Just don't worry, it's not you!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nah, ik vind het onnodig, ik schrijf niet om kudo's te krijgen enzo, ik ben al blij met lezers en leuke reacties die me de drive geven steeds weer verder te gaan.


    Everything is worse without music.

    Canibal schreef:
    (...)En dat zeg je om stiekem lezers te lokken? (:


    Dat was eigenlijk niet te bedoeling. En oh, van dit forum lezen er niet heel veel Justin Bieber verhalen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:14 ]


    <3

    Ik snap de zin van kudo's sowieso al niet.


    ars moriendi