• ik moet veel kut somme make die ik niet voor morge afheb,.. khad er dus al extra uitleg vr gekrege enz en ik snap t nu,. mr omdat ik lesse heb gemist moet ik alles nu in 1x voor morge afhebbe,..da lukte me dus niet.
    ik typ dus zo op internet in Antwoorden Lineaire Formules,..
    En tadaaaa de antwoorden
    serieus ik Houuuuu van het internet <33 ^^


    Only those who listen can hear

    Lang Leven Internet we kunnen er niet zonder :Y)
    Btw spreek je misschien een dialect want het is niet echt Nederlands omdat er letter worden weg gelaten in de zinnen ? :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik hou van mijn antwoordenboekje waar alle antwoorden + uitwerkingen in staan :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    NotSoMySelf schreef:
    Lang Leven Internet we kunnen er niet zonder :Y)
    Btw spreek je misschien een dialect want het is niet echt Nederlands omdat er letter worden weg gelaten in de zinnen ? :'D


    humpf,.. nee ik ben gewoon Nederlands zonder dialect ofzo,.. als ik niet op school zit ben ik te lui om alles compleet te typen,..
    xDik kan wel normaal typen xD


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)

    humpf,.. nee ik ben gewoon Nederlands zonder dialect ofzo,.. als ik niet op school zit ben ik te lui om alles compleet te typen,..
    xDik kan wel normaal typen xD

    Oke:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Damnara schreef:
    Ik hou van mijn antwoordenboekje waar alle antwoorden + uitwerkingen in staan :'D


    Oeehw :9~
    xD
    in mijn Spaans boek staan ook alle antwoorden,.. sommigen uitgevers zijn zoo dom xD


    Only those who listen can hear

    ik houd ook van internet. want zonder internet geen quizlet. en zonder quizlet zou ik me behoorlijk vervelen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    BlackHell schreef:
    (...)

    Oeehw :9~
    xD
    in mijn Spaans boek staan ook alle antwoorden,.. sommigen uitgevers zijn zoo dom xD

    Sommige wel, maar bij mij zaten antwoordenboekjes in mijn pakket. Beter, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Damnara schreef:
    (...)
    Sommige wel, maar bij mij zaten antwoordenboekjes in mijn pakket. Beter, haha.

    jh oke ind xD


    Only those who listen can hear

    Inderdaad, google ftw.
    Ik moest gister decimale getallen naar het binaire, octale en hexadecimale talstelsel uitrekenen. 't Was nog nooit zo makkelijk geweest (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Inderdaad, google ftw.
    Ik moest gister decimale getallen naar het binaire, octale en hexadecimale talstelsel uitrekenen. 't Was nog nooit zo makkelijk geweest (krul).


    gheheheh ind ;D


    Only those who listen can hear