• De Zuid-Afrikaanse stad Durban is opgeschrikt door een gruwelijke moordzaak. Een 34-jarige ex-rugbyspeler heeft drie mannen onthoofd met een bijl. Hij was uit op wraak nadat de mannen zijn dochter hadden verkracht. Het meisje liep hierbij HIV op.

    De naam van de dader is nog niet vrijgegeven. Hij is een ex-topspeler van de Blue Bulls, een rugbyploeg die zijn thuisbasis heeft in de hoofdstad Pretoria in het Loftus Versfeld stadion, dat ook tijdens het WK voetbal gebruikt werd. De man begon aan zijn barbaarse moordtocht nadat zijn dochter het slachtoffer was geworden van een groepsverkrachting. Het arme meisje had daarbij ook nog eens HIV opgelopen. Haar vader ging uitzinnig van woede achter de daders aan en hakte hen bij zijn wraakmoorden meedogenloos het hoofd af met een bijl.

    Hoofd in vuilnisbak gevonden
    Drie van de daders kreeg hij zo te pakken, een vierde kon op het nippertje ontsnappen en bracht de zaak aan het rollen. Of de mannen daadwerkelijk iets met de verkrachting te maken hadden moet nog blijken uit het onderzoek. Dagenlang achtervolgde de ex-rugbyspeler zijn slachtoffers. De 46-jarige man hakte één van de daders het hoofd af en liet het achter in een vuilnisbak anderhalve kilometer verderop.


    'Je hebt mijn dochter met HIV besmet!'
    De 27-jarige jongeman die op het nippertje aan de wraakmoorden kon ontsnappen, getuigt: ,,Hij stopte met zijn wagen vlak bij mij, sprong eruit met een oranje plastic zak en achtervolgde me. Plots zei hij: ,,Wist je dat we elkaar ooit zouden ontmoeten? Denk je dat ik dom ben? Je hebt mijn dochter met HIV besmet!" Toen haalde hij een bijl uit die oranje zak en viel me aan. Ik kon nog net wegduiken, maar de bijl trof me wel in de buikstreek. Ik vluchtte weg, maar hij bleef me achtervolgen. Gelukkig gaf hij het op en keerde terug naar zijn auto. Na die dolle aanval kan ik nog amper slapen en voel me heel onveilig."

    Rassenrellen
    De identiteit van de dader is nog niet vrijgegeven. De Zuid-Afrikaanse wet verbiedt dat tot de verdachte voor de rechter verschenen is. Omdat de meeste rugbysterren blank zijn, wordt gevreesd voor rassenrellen, want de slachtofffers hadden allemaal een donkere huiskleur.


    Bron - AD


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    o.0


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    o. mijn. god ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ergens vind ik dat echt heel lief van die vader. Het is hartstikke fout. Maar het gaat hier om je kind :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wtf... en dan doen ze net alsof deze man iets vreselijks heeft gedaan... Ik zie dit als onvoorwaardelijke liefde voor zijn dochter.


    Life is hard and then we die

    Wauw.. Aan de ene kant kan ik het van die man wel begrijpen maar om ze dan te vermoorden gaat toch wel iet wat te ver..


    Forever.

    PUKKELxDING schreef:
    Wtf... en dan doen ze net alsof deze man iets vreselijks heeft gedaan... Ik zie dit als onvoorwaardelijke liefde voor zijn dochter.


    Never run out of reasons to smile...

    Holy shit.
    Ik word helemaal gek van die nieuwsberichten de laatste tijd.
    12 jarige kind bevallen, 8-jarige aan de botox, zo'n moord, en al die anderen dingen.
    Gatverdamme!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Within schreef:
    Wauw.. Aan de ene kant kan ik het van die man wel begrijpen maar om ze dan te vermoorden gaat toch wel iet wat te ver..
    Nouja, ik vind van niet... Ik denk dat hij niet ver zou komen met de terechtstelling van deze mannen.


    Life is hard and then we die

    Dat is wel heel heftig. O.o
    Maar er staat eerst dat hij 34 is, en daarna staat er 46... ?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    gadverdamme.
    oké als een stel je dochter verkrachten en ze HIV oploopt oké dat is erg .
    maar om die mensen dat te vermoorden op een ranzige manier das gewoon ziekelijk ranzig.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik kan de man wel begrijpen eigenlijk. Als iemand ooit zoiets zou aandoen bij iemand waar ik van hield, zou ik diegene er hoogstwaarschijnlijk ook niet mee weg laten komen. Seriously.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Weetje. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    PUKKELxDING schreef:
    Wtf... en dan doen ze net alsof deze man iets vreselijks heeft gedaan... Ik zie dit als onvoorwaardelijke liefde voor zijn dochter.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMG,.. ALS het uit bescherming is, is het nog verkeerd,.. zoiets doe je niet -.-


    Only those who listen can hear

    PUKKELxDING schreef:
    Wtf... en dan doen ze net alsof deze man iets vreselijks heeft gedaan... Ik zie dit als onvoorwaardelijke liefde voor zijn dochter.

    Totally!