• Naam: Eveline
    Leeftijd: 13 jaar.
    Woonplaats: ergens in Twente.
    Kort iets over mezelf: al sinds ik kan lezen en schrijven wist ik dat ik schrijfster wilde worden, en tot nu toe ben ik er altijd mee bezig geweest. Quizlet is daarom voor mij ideaal, omdat mensen daar kunnen reageren op mijn verhalen.

    Stand Alone's
    De hele bundel.
    The Dice of Life.
    Sweet Revenge.
    Yesterday.
    When time is ticking away.
    Welcome back, sweet Reality.
    Saviour Rose.

    Wil je dat ik ook een SA voor jou schrijf? Geef mij dan één zelfstandig naamwoord, één emotie en één willekeurig woord: daar komt mijn inspiratie uit.

    Fanfictions
    -Lopend-
    Yune, our only Hope. {SM} Een fanfiction verhaal over Yune, een meisje op Zweinstein. Qua originele karakters van J.K. Rowling komt iedereen van de volgende generatie er zo ongeveer in voor.


    Non-fanfiction
    -Lopend-
    Sailing on the Ocean. Een verhaal over Eva en Thijs, die samen op een cruiseboot varen, waar uiteindelijk iets verschrikkelijks zal gebeuren.

    Geen van mijn stories zijn nog beeïndigd, met uitzondering van de Stand Alone's.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oe, jij hebt nu ook een ID. :Y)

    En, mensen die dit lezen, jullie moeten echt haar verhalen eens goed bekijken. Ze behoren zeker tot de betere hier op Q. :'D

    Ik houd gewoon van jouw schrijfstijl. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan