• Ok. Dus ik ging vorige week naar een open dag voor mijn nieuwe school XD En daar was dus zo'n jongen, hij leek té veel op Heath Ledger, hij was Amerikaans maar kon onwijs goed Nederlands. Hij had soms alleen van die schattige dingetjes die hij dan zei zoals 'filmen maken', ghehe. Dus ik had toen een tijdje met hem staan praten over hoe hij het er vond, wat hij hierna ging doen en welke schoolvakken je het best kunt kiezen voor die opleiding (romatisch, right? XD). Ik was zo dat gesprek aan het voeren dat ik niet naar zijn naamplaatje heb gekeken. Ik weet dus niet hoe hij heet en zo. Het is zó zielig haha. De eerste keer dat ik een leuke jongen tegen kom, en ik zal hem nooit meer terug zien D:

    Zijn jullie ook zo hopeloos? :'D


    Caution first, always.

    Erger, ik vroeg hoe een jongen heette terwijl hij een naamplaatje droeg(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    What, Heath Ledger look-a-like?:9~

    Maar haha, je bent niet de enige die zo stom is in dat soort dingen. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haahaa.
    Ja, eigenlijk vanmiddag bij de Jumbo, was een mooie gespierde -vrolijke- jongen :9~ En ik zei tegen mn vriendin ''Wow, die is knap.'' Dus ging zei de hele tijd naar 'm kijken om een glimp van zijn hoofd te zien, haaha.
    Maar ze vond hem niet leuk, want hij was kaal. Maar wel vet mooi. _O_

    Awh, dat ken ik. Er was eens zo'n jongen waarvan ik wel de voornaam wist maar verder niets, dus ik dacht niet dat ik hem ooit nog zou zien. En toen kwam ik hem terug tegen, ik vet blij, bleek hij samen te zijn met een goede vriendin van mij. x'D Maar achteraf is dat wel grappig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha ja. Ik ging midgetgolven met m'n beste vriendin, en er waren twee jongens, waarvan mijn beste vriendin heel erg mee stond te flirten. Ze zei steeds tegen me: 'Waarom komen ze nu niet?!' Kwamen ze, vroegen ze of ze bij ons aan tafel mochten zitten (: We hadden de hele tijd niks gezegd, gewoon omdat we te verlegen waren, haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb al drie maanden een oogje op een jongen en ik heb nog geen een woord tegen hem gesproken. Dat is pas hopeloos(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Ik heb al drie maanden een oogje op een jongen en ik heb nog geen een woord tegen hem gesproken. Dat is pas hopeloos(krul)

    Jij ziet die jongen ten minste nog haha XD


    Caution first, always.

    Clueless schreef:
    What, Heath Ledger look-a-like?:9~

    Maar haha, je bent niet de enige die zo stom is in dat soort dingen. :'D

    Yeeesh.... XD
    Ik weet niet of jij 'The Brothers Grimm' hebt gezien? Dat was hem gewoon sprekend, maar dan veel jonger :Y)


    Caution first, always.

    Ik val altijd op jongens als ik aan het reizen ben, bijv. met de tram, trein, vliegtuig, whatever. Zo kansloos. Vooral omdat ik die jongen van afgelopen voorjaarsvakantie nog steeds voor me zie.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:31 ]


    wth.

    Zie het zo: als je op dat naamplaatje had gekeken dan was je hem ook niet tegengekomen, dus zo erg is dat ook weer niet xd Het is alleen jammer dat je hem niet meer ziet, haha. Als je hem weer ziet, moet je wel gelijk z'n naam vragen he(krul)

    Ik had een keer een stalker die de hele tijd foto's van me wilde. En eigenlijk was hij vet knap, maar ik was zo stom om er niet op in te gaan xd Nu zie ik hem nooit meer >.< Hij is namelijk al van school af, haha.


    To live would be an awfully big adventure