• Jep, ik samen met me vriendin gingen in de wissel uur 'is dat je naar een ander les moet' naar de wc, gingen we naar de toilet zaten we ondertussen tepraten enzo, en opeens hoorde we de deur toe gaan en hoorde we dat iemand hem opslot deed, en wij begonnen zo tegillen en teroepen, maar telaat, dus zaten we een uur vast in die facking toilette, we hebben niet kunnen sturen ofzo omdat we de les daarvoor met onze gsm's bezig waren en moeste hem afgeven, en kijk nou nu konden we niemand bereiken, ik lag toch wel strijk hoor toen we vast zaten.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waarom deden ze eigelijk de deur op slot?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Lol, nu wil ik toch wel weten waarom ze die deur op slot hebben gedaan. :')


    wth.

    Jaa, wie deed dat en waarom?
    Dat krijg je er van, als je met je mobiel zit te spelen onder de les :X


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Quixotic schreef:
    Lol, nu wil ik toch wel weten waarom ze die deur op slot hebben gedaan. :')

    We kwamen een beetje telaat van de les omdat we aan het zeuren waren voor onze gsm die we dus niet kregen, dus gingen we nog vlug naar de wc's maar tijdens de lessen mag je normaal niet naar de wc enja, de lessen begonnen dus een mens deed de deur toe enja, bamn op gesloten..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Maaan, ik zou waarschijnlijk die deur gesloopt hebben om eruit te komen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Maaan, ik zou waarschijnlijk die deur gesloopt hebben om eruit te komen. :'D

    Haha ik ook, ik kan niet zo heel goed tegen kleine ruimtes :')!


    Everything is worse without music.

    Sadistic schreef:
    Maaan, ik zou waarschijnlijk die deur gesloopt hebben om eruit te komen. :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Sadistic schreef:
    Maaan, ik zou waarschijnlijk die deur gesloopt hebben om eruit te komen. :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Gracious schreef:
    (...)
    Haha ik ook, ik kan niet zo heel goed tegen kleine ruimtes :')!


    Dat vind ik nog niet zo erg ... Maar ik moet er gewoon uit kunnen wanneer ik maar wil!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat vind ik nog niet zo erg ... Maar ik moet er gewoon uit kunnen wanneer ik maar wil!

    Stel je voor dat je er een nacht moest blijven. (cat)


    Everything is worse without music.

    Usually schreef:
    (...)
    We kwamen een beetje telaat van de les omdat we aan het zeuren waren voor onze gsm die we dus niet kregen, dus gingen we nog vlug naar de wc's maar tijdens de lessen mag je normaal niet naar de wc enja, de lessen begonnen dus een mens deed de deur toe enja, bamn op gesloten..


    Dat vind ik raar, dat ze de deuren van de wc's tijdens de lessen op slot doen. Stel nou dat je bijvoorbeeld een bloedneus hebt, of dat je moet overgeven ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Gracious schreef:
    (...)
    Stel je voor dat je er een nacht moest blijven. (cat)


    Dan staat er (waarschijnlijk al voor) halverwege de nacht geen muurtje meer overeind van die kamer. Al moet ik m'n botten breken om eruit te komen, eruit zal ik!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Dat vind ik raar, dat ze de deuren van de wc's tijdens de lessen op slot doen. Stel nou dat je bijvoorbeeld een bloedneus hebt, of dat je moet overgeven ;')


    Of blaasontsteking, etc, etc. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dan staat er (waarschijnlijk al voor) halverwege de nacht geen muurtje meer overeind van die kamer. Al moet ik m'n botten breken om eruit te komen, eruit zal ik!

    Als ik vast zit in de wc, wil ik wel vastzitten met jou heb ik besloten, dan weet ik in iedergeval dat ik eruit kom voordat ik gek word. _O_


    Everything is worse without music.

    Ok, vaag dat ze de deur op slot doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.