• Let me in

    Micah is erg gehecht aan haar leven. Ze heeft vriendinnen, een leuk vriendje en is best wel rijk. Een droom voor ieder meisje eigenlijk. Maar dan moet haar vader voor een nieuwe baan verhuizen. Ze mist haar vrienden en maakt maar geen nieuwe vrienden. Opeens word het haar teveel en vermoord ze haar ouders. Natuurlijk moet ze naar een inrichting omdat ze nog geen 16 is. Daar ontmoet ze Lily een meisje dat beweert dat haar ouders vermoord zijn door vampieren, en Alex die iemand uit zijn klas heeft neergestoken. Ze ontdekken het geheim achter Constance Lyle House Een geheim dat ze niet mogen weten...

    There is Something unpredictable...
    Some ghosts


    Er zit geen twilight of andere bekende verhalen/personen in. Het is een verhaal wat is afgeleid van de darkest power triologie van Kelley Armstrong (maar eigenlijk is alleen de naam van de inrichting en he huis er van afgeleid.) Zoals ik al zei: over onbekende personen.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:06 ]

    Heb jij 'Let the right one in' gekeken ^^? Of die nieuwe versie met gelijke naam? Die waren vet, dus als je storie daar op lijkt, gaa ik 'm lezen
    EDIT: /bezweringen/ontwaken?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:07 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Amortentia schreef:
    Heb jij 'Let the right one in' gekeken ^^? Of die nieuwe versie met gelijke naam? Die waren vet, dus als je storie daar op lijkt, gaa ik 'm lezen
    Nee nog nooit van gehoord. De titel is afgeleid van het boek en de film Let me in geschreven door John Ajvide Lindqvist

    en het is gebaseerd op de boeken van Kelley Armstrong (gedeeltelijk)

    Update: Volgens mij heb je gelijk wat die titel betreft. let me in is de Amerikaanse Remake van die film/boek dat jij bedoelt.

    Deze bedoel jij
    Let me in (Engels)
    De titel zegt het al

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:14 ]