• Mijn titel spreekt zichzelf tegen.:3

    Ik heb een elastiek om mijn pols, geen idee waarom, ik zag hem en wilde hem om doen. Toen ging iemand hem in de pauze kruisen en toen om mijn andere pols doen, zodat ik vast zat. En toen ging ik de hele tijd over mijn eigen benen proberen te stappen. Het ene been gaat nog wel, maar dan sta je dus met je handen onder je benen (en juist je handen/armen gebruik je meestal om je evenwicht te bewaren), dus je tweede been is echt moeilijk om eroverheen te krijgen!ö Maar het was me gelukt hoor. _O_ Dus ik had dikke lol en iedereen keek me raar aan, alleen mijn vriendengroepje moest ook lachen. En nu moet ik het alleen nog leren om het ook van achter te kunnen doen, dus terug stappen zeg maar. (':

    Hebben jullie ook nog iets bereikt? (:


    everything, in time

    Hahahah! Ik moet nu best wel lachen.
    &nee, nog niks bereikt.


    We accept the love we think we deserve.

    Niks bereikt eigenlijk. Alleen heb ik te horen gekregen van me leraar dat ik grappenmaakster moet worden. Ik keek hem echt zo dom aan he -.-

    Nee, ik heb vandaag niet echt veel bereikt... Wat overigens niets nieuws is voor mij, als ik het eerlijk moet zeggen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb een flesje Extran gehaald en daarna bereikt om met mijn flesje in mijn hand én krukken weer terug te lopen. (nerd)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik heb niks bereikt behalve een gekneuste vinger met basketbal. ;( en het was verder ook een kut dag..


    Life is a beautiful struggle

    Ik snap er niks van...?
    Ik heb vandaag bereikt kauwgom van mijn hak af te halen, waar ik per ongeluk in gestapt was o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.