• mijn ex-beste vriendin.
    Ik heb met carnaval met een jongen gezoend voor het eerst, en iedereen blijft daar over doorzeuren, vooral zij. Ze zit allemaal van: 'Ja, hij is knap, je weet niet wat je laat lopen.' Maar ik vind hem echt super lelijk, maar hij wordt dus heel vaak vergelijkt met Justin Bieber, en aangezien ik fan van hem ben zit ze heel de tijd: 'Ah, hij is je Justin Bieber', en zo, echt irritant. En hij heeft een filmpje gemaakt voor frans en daar doet hij Baby van Justin na, en nu zit ze weer van:
    Ze vroeg eerst van, ja je bent toch zo'n fan van Justin Bieber.

    ñienke zegt (19:31):
    *hahaha ja maar als ik dat filmpje zie krijg ik bijna haatneigingen HAHAHAH
    X zegt (19:31):
    *hahaha
    *vind je t niet leuk als je liefje justin bieber nadoet dan
       ñienke     zegt (19:31):
    *dus nee, 't gaat hem niet worden.
    X zegt (19:31):
    *jammer ;(
    X zegt (19:32):
    *ik vind hem wel knap dus
    *ik snap niet
    *wat je laat lopen
    *!!!!
       ñienke     zegt (19:32):
    *neem zelf met hem dan
    X zegt (19:32):
    *nee hij si te lekker voor mij

    Wat doe ik hier aan, 't is echt super irritant. Oh ja, hij heeft me gezegd dat hij me leuk vindt, maar ik vind hem dus echt niet leuk. En dat weet zij ook.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 19:40 ]


    live the life you love

    Gewoon negeren ;)


    What is youre favo scary movie?

    Kun je niet tegen dr zeggen dat je het echt niet leuk vindt als ze zo doet?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    MvrDracula schreef:
    Gewoon negeren ;)


    Gaat moeilijk als ze ook nog eens heel de tijd in de klas zo zit.


    live the life you love

    -> Verplaatst naar relatie.

    Ik zou er gewoon niet meer op reageren en haar laten, het gaat op een gegeven moment waarschijnlijk wel over. Maar even een vraag; waarom zoen je met die gast als je zegt dat je hem zo lelijk vindt?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    zeg da je echt niets in hem ziet. en dat het toch niets word


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Negeren? Ik heb dat ook al gehad, alleen anders.

    Ze zeggen dat ik met een jongen heb geozend, maar dat is niet waar. Ik negeer ze en voila, veel mensen houden al wijs hun mond, (:

    ik zou haar vriendelijk maar dringend verzoeken of ze zou willen ophouden over die jongen.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Gesture schreef:
    -> Verplaatst naar relatie.

    Ik zou er gewoon niet meer op reageren en haar laten, het gaat op een gegeven moment waarschijnlijk wel over. Maar even een vraag; waarom zoen je met die gast als je zegt dat je hem zo lelijk vindt?


    Ik had een beetje teveel gedronken met carnaval.


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    (...)

    Ik had een beetje teveel gedronken met carnaval.


    Tsja, dat is dan ook niet zo slim hè. Denkt die jongen zelf nu ook dat je hem leuk vindt?

    Maar zoals ik al zei; gewoon negeren. Dan houdt ze vanzelf wel op. Zoiets wordt op een gegeven moment wel weer vergeten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    (...)

    Tsja, dat is dan ook niet zo slim hè. Denkt die jongen zelf nu ook dat je hem leuk vindt?

    Maar zoals ik al zei; gewoon negeren. Dan houdt ze vanzelf wel op. Zoiets wordt op een gegeven moment wel weer vergeten.


    Nee, maar hij vindt mij leuk. Maar ik negeer hem al twee weken. Maar iedereen weet dat hij mij wel leuk vindt, en ik erger me er echt aan, dat zij kloot, en dat hij me leuk vindt.


    live the life you love

    Haha, laat haar lekker joh! Negeren ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nicholas schreef:
    (...)

    Nee, maar hij vindt mij leuk. Maar ik negeer hem al twee weken. Maar iedereen weet dat hij mij wel leuk vindt, en ik erger me er echt aan, dat zij kloot, en dat hij me leuk vindt.


    Hmm, misschien kun je tegen hemzelf wel zeggen dat je hem niet leuk vindt? Dan zal hij ook wel ophouden en dan houden de anderen er vanzelf ook wel mee op. Het is even moeilijk en vervelend voor hem, maar uiteindelijk zal dat wel meer duidelijkheid scheppen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zo die is jaloers :'D
    Negeren en niet meer op haar reacties ingaan


    Today will be Girl's Day party with you~