• Omg
    Toen ik vandaag uit de sgool liep liepen er sulke 4de klassers fsoo voor mij ,, En die gingen helemaal so : Check dat
    En alles naar mij tegen elkaar ,,en toen ging 1 van:
    Pas op ,Achteruit ,Emo : En toen drukte hij dus al sn vrienden achteruit en al die 4deklassertjes sgoten in de lach.
    En hun telkes: emo ensoo.
    Maar hun seiden dat soo : Iemo
    Op en hele vage manier,,
    En toen d8 ik egt:
    Omg,, HOe oud bn je ,, 4?
    Selfs mn susje gedraagt sig volwassener


    Crack a bottle

    jah ik had mn th shirtje aan gaat zon skater type me uitschelde voor emo:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    heb ik ook nog gehad vorig jaar en ik met mijn grote mond heb hun het zwijgen opgelegd

    Ik stak gwn me middelvinger op ;)
    Gwn domme kuttekinders ¬¬


    Crack a bottle

    niks van aan trekken,en een goeiie steek terug geve :Y) Iedereen was raar aan het doen over mijn haar omdat het anders is <_<"

    ik haat de vierdeklassers ook, ze zijn maar een jaar ouder en denken toch dat ze nu alles zijn:S
    het 'emo'geroep... daar doen mijn parallelklassen meer aan (3e), vandaag ook in het trappenhuis. Beukte iemand iemand anders zo weg met de woorden: pas op! emo! ik vind dat egt zo kinderachter!(cat)


    I am an idiot, I move.

    Jaa ,,dat doen se bij mij duuss ook ¬¬
    Egt dom gwn,,
    En se sijn wel een paar jaar ouder dan mij xD
    Ik sit in de 2de ,,word eind dese maand 13 xD


    Crack a bottle

    Ah vandaag die eerste jaartjes, heb er niks tegen hoor maar die van mijn school amai die zijn raar, maar er zat er dus een tussen en die gedroeg zich alsof ze er 16 was
    Ik dacht echt van WTF ge zit nog ma in t eerste echt niet normaal man
    Btw ik zit in het tweede middelbaar dus he. Maar op mijn school is het eerste en tweede middelbaar naast de lagere school en het 3de, 4de, 5de en 6de in het stad (waar het 1ste en het 2de dus ligt is een beetje buiten de stad) dus ik ga volgend jaar eigenlijk een soort naar een andere school


    Live life limitless.

    Kiend, iedereen spreekt emo uit ls iemo >.<
    && mn vrienden noemen me ook zo hoor, k zi toh niet te zeggen dat ze vier jaar zijn ?? O.o


    PoisonTrash on camera

    Jaa maar ik weet neit hoe je dat typt hoe hun dat seiden ,,maar hun seiden niet egt Iemo ofsoo maar egt vaag ¬¬
    Je moest er gwn bijsijn dan sou jij ook seggen dat die kinders 4 sijn ,,en als se soo kinderachtig sitten te doen vn:
    ACHTERUIT ,,Emo Alarm fsoo.. Dan seg ik wel dat se 4 sijn ¬¬


    Crack a bottle

    Hahaa,ik zit in het 4e^^
    & Jaa,we zegge wellis dinges over Jongeren...maar toch niet ertegen 'schelden' zegmaar,Nee da doen we nie,want als zij da bij ons zouden doen,zoude wy hun ook SuperZieleg vinde...
    Trek het uu nie aan,en loop in het vervolg bij een vriendin ;)
    xx


    everybody needs a song.

    Je spreekt het ook uit als iemo.


    blame the bully.

    Ik zit ook in het 4e xD en jah je spreekt emo wel uit als Iemo -_-
    En eerlijk gezegt, ik vind die wemo's ook maar zielig hoor, en lach die ook wel uit

    maar ik scheld er wel nooit op ^^

    Jaa dat weet ik dat je dat uitspreekt als Iemo,,niet dat ik dat ooit doe ofso ,,ik vind dat irritant om so uittespreken maar ik weet wel dat dat so moet,, Maar hun seiden het op een te vage manier.. Ik weet niet hoe je dat moet sgrijven..
    Maar tenminste ,,eerst verstond ik dat se IElmo seiden fsooiets xD
    En MonkeyBall ,, Ik ben geen Wemo ,okeej ¬¬
    En ik bn ook geen Emo ,,ik bn gwn meself ..


    Crack a bottle

    wat stom !

    egt zo irritant , gelukkig blijf ik daarvan gespaard :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    wat stom !

    egt zo irritant , gelukkig blijf ik daarvan gespaard :Y)

    Jij blij :D


    Crack a bottle